Ocena wątku:
  • 28 głosów - średnia: 2.68
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Co zrobilem/am ostatnio w swoim SGA
A dziś sobie sprawilem takie cacko do krecenia srubek w sharanie:
[Obrazek: min_47bcbeed7c5ebdcd3007c31443066f.jpg]
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Odpowiedz




Wczoraj wymieniłem nagrzewnicę przednią. Mechanik skasował za pracę 200 złociszy.
Pozdrawiam.
Pozdrawiam, Darek.
Odpowiedz
To i ja się pochwalę... przy wymianie klocków przesadziłem z dokręceniem śrub zabezpieczających ( ori)... przy wymianie opon udało się odkręcić dwie, na trzeciej pół klucza zostało w śrubie... 3 godziny spawania nakrętek do 2 śrub i wykręcone...
Pozdrawiam,
Michał
-------------------------------------------------------------------------
Nie polemizuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu a później pobije doświadczeniem...
Odpowiedz
Trzeba gwinty i stozki śrub smarowac smarem to raczej nie będzie problemów. Gumiarze też czasami dokrecaja za mocno. Ostatnio pytałem ile Nm dowalil to mi odpowiedział ze busy [...] robią na 250 Nm. Wróciłem do domu i po swojemu dokrecilem.
Zakupilem jednomas do golfa. Wiosną będzie wymiana.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Odpowiedz
W sobotę wymieniłem nieszczęsny przegub wewnętrzny z lewej strony.
śruby mocno zdezelowane, okazało się że już był kiedyś wymieniony. Zamontowałem GSP, po taniości, zobaczymy ile da radę. 7h się męczyłem, ale wreszcie nic nie trzęsie i nie zgrzyta Smile.

Pozdro.
Pozdrawiam.



Volkswagen Sharan 1.9 TDI, AUY, 2002r. 115KM automat
Odpowiedz
(09-12-2015, 13:04)maselinho napisał(a): 7h się męczyłem, ale wreszcie nic nie trzęsie i nie zgrzyta Smile.
Pozdro.

Ja ostatnio kumplowi wymieniałem całą pół oś z dwoma przegubami w 30 minut , szybka akcja bo auto miało jechać na Niemcy
Jestem Marcin z Jastrowia i mam VW Touran 1,9 TDI 105 KM z 2007 roku
GG 7631161
Skype jak coś na PW
Nie nienawidzę cwaniactwa
służę pomocą w diagnostyce grupy VAG
Odpowiedz




To ja dziś walczylem caly dzien z golfem. Wytargalem turbo i czyszczenie poszło. Dalej Wymiana tulei w wahaczach dalej sciagniecie skrzyni biegów i wymian adwumasy na jednomas. Wymiana podyktowana rozsadkiem a nie koniecznoscią. Dwumas bedzie na sprzedanie bo jest w stanie idealnym z golfa 4 ASZ i ma sie bardoz dobrze. Zero drgań. Takie życzenie było żony a ze mialem za grosze taki zestaw valeo to poszedł na poklad. Jutro koncze skladanie bo zostala kosmetyka. Mozliwe ze tez wstawie nieco wieksze turbo do tego autka.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Odpowiedz
Żona kazała wymieć dwumas, na jednomasę ..?! Big GrinBig Grin
Odpowiedz
Tak kazała bo golf jest jej i do tego oczko w głowie. Poczatkowo nie mialem wcale wymieniac tej dwumasy na jendomas bo po pierwsze nie chialo mi sie a dwa to to ze dwumas jest w stanie idealnym wiec nie jedne by powiedzial po co to ruszac. JEdnakze autko juz ma ponad 170 koni wiec szkoda poprostu dobic taki zdrowy dwumas. Lepiej sprzedac taka dwumase ze sprzeglem jeszcze gdzies na allegro( za 2-3 stówy i niech sie ktos jeszcze pocieszy nim w jakim 115 konnym silniku a ja i tak pewnie cos tam jeszcze dlubne w tym aucie na wieksza moc. Poza tym jednomas dostalem przez przypadek za niewielkie pieniadze wiec praktycznie zona sama zadecydowala ze bierzemy albo do jej auta albo na handel.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Odpowiedz
Wziąłem się dzisiaj za demontaż pokrywy wałka rozrządu w celu poprawienia styków do PD ponieważ mam wysokie bipy, cóż po podłączeniu vcds'a bipy dalej takie same, wtyczki siedzą bardzo mocno, widocznie tak jest i nic z tym nie zrobię, bo korekty na PD są w normie, miałem również ustawić kąt synchronizacji wałka bo mam -2.2/-2.8 i za dużo mi ubywa paliwa, puszcza delikatny czarny dymek przy każdym odpalaniu, ale było za zimno i mi się nie chciało bawić z ustawianiem.
Przy okazji uszczelniłem opaskami ślimakowymi wąż od odmy to małe kolanko co idzie z pokrywy do dolotu bo mi trochę rzygało na dole olejem Big Grin
Odpowiedz




Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 21 gości