16-10-2014, 17:29
Wymieniłem uszczelkę pod pokrywą zaworów, zakonserwowałem od środka progi i podłużnice.
Gdyby mi się chciało tak jak mi się nie chce
Co zrobilem/am ostatnio w swoim SGA
|
16-10-2014, 17:29
Wymieniłem uszczelkę pod pokrywą zaworów, zakonserwowałem od środka progi i podłużnice.
Gdyby mi się chciało tak jak mi się nie chce
16-10-2014, 18:31
Zarejestrowałem go w końcu . Po ponad półtorarocznej jeździe na ST dostał SJZ
16-10-2014, 21:48
Kupiłem sharana
Założyłem big ic. Mimo ze duzo wiekszy- wyzszy i dluzszy to jest nieco cieńszy tak wiec nie jest jakby sie wydawalo dwa czy trzy razy wiekszy.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
17-10-2014, 20:29
Liczy się chyba głównie powierzchnia a ta jest zdecydowanie większa
17-10-2014, 20:58
(17-10-2014, 13:37)wesol napisał(a): Założyłem big ic. Mimo ze duzo wiekszy- wyzszy i dluzszy to jest nieco cieńszy tak wiec nie jest jakby sie wydawalo dwa czy trzy razy wiekszy. oo super modyfikacja. Z czego to IC ? Jak z dopasowaniem, wygląda że dużo nie trzeba było przerabiać? Znasz może wymiary tego nowego IC ? Robiłeś może jakieś fotki z montażu ? + Widzę że turbo większe, IC większy jakiś nowy wykres będzie ?
Sharan 1.9 TDI AUY + Suszarka ARL = 166KM i 393Nm
IC tak srednio pasuje. Nic nie pasuje w zasadzie pod stare montaze. Dorabiac trzeba oczewiscie jakies szyny by mial sie czego trzymać. Generalnie liczy sie nie powierzchnia tylko wielkosc rdzenia. NAjlepsze sa te ktore maja też boczki alu. JA szukalem ic zeby byl tani. Mozna sobie zamowic duzo bardziej przyjaznego ze tak powiem w montazu na fmic.pl ale za ic dawac 500 czy 900 zl jakos mi sie nie usmiecha. Ten moze bedzie wiekszy o jakies 50%. Weze tez nie pasuja bo trzeba kombinowac bo wloty sa wieksze. i nie w ta strone co trzeba. Program za tydzien bedzie bo jutro nie da rady.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
18-10-2014, 18:41
Wymieniony zawór rozprężający na komorze grodziowej oraz rurka klimy ta cienka pod podłużnicą od osuszacza do zaworu na grodzi.
Jest: VW SHARAN 2.0 TDI BRT 140 KM, MAGIA TKWI W TDI
Było: VW SHARAN 1.9 TDI AHU 90 KM VW SHARAN 1.9 TDI 1Z 90 KM VW SHARAN 2.0 ADY 115 KM |
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|