06-10-2014, 11:41
IC nie dodaje koni. Większy jest potrzebny przy big turbo jedynie.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Co zrobilem/am ostatnio w swoim SGA
|
06-10-2014, 11:41
IC nie dodaje koni. Większy jest potrzebny przy big turbo jedynie.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
06-10-2014, 12:26
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 06-10-2014, 12:28 przez daneczek76.)
(06-10-2014, 11:41)wesol napisał(a): IC nie dodaje koni. Większy jest potrzebny przy big turbo jedynie.no i żeby w lecie nie puchło to lepiej większy IC
Proszę pisać na Maila bo PW jest zapchane.
06-10-2014, 13:06
Tak zgadza się. W sga nawet słabszych ic jest dość wydajny. W lato widziałem na vagu temp na poziomie 50-60 stopni więc super.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
06-10-2014, 22:59
06-10-2014, 23:24
wesol,
Jak coś podpasujesz to daj znać co i jak, bo u mnie ostatnio też zauważyłem że chyba się zaczyna pocić IC. a jak już wymieniać to na zapas
Sharan 1.9 TDI AUY + Suszarka ARL = 166KM i 393Nm
07-10-2014, 07:50
p&p nie ma raczej. Podpasuwac sie da tylko trzeba przerabiac niestety a to weze a to mocowania itd. Nie ma to sensu jesli nie planujesz wiekszych modów. Pod te moce po 170 koni spokojnie ogarnia seryjny. Tak jak pisalem w lato mamy okolo 25-30 stopni a na vagu widzialem ze jak deplem to temperatura bylo w okolicy 55 stopni nawet 52 a jak puscilem noge z gazu i zwalnialem to rosla do 60 stopni. Wazne ze nie ma temperatury 100 stopni w dolocie. Tym sie koni nie zdobywa. Za duzy ic i mamy wieksza turbo dziure.
Jedzie do mnie IC, jak podepne to zdam relacje w odpowiednim dziale.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Po pół roku od przeprowadzenia kabli pod deską i do gniazda w słupkach podłączyłem lusterka i grzanie lusterek od strony kierowcy, jutro jeszcze muszę złożyć kostkę bo mi wyskoczyła + popełniłem ten sam błąd co kiedyś i dałem niepotrzebnie termokurczki Muszę podlutować kable do włącznika
Gdyby mi się chciało tak jak mi się nie chce
Zrobiłem stronę prawą, oba lusterka śmigają, zostało tylko podrezanie panelu i oklejenie carbonem. Żałuję, że nie poprowadziłem jednego kabla jeszcze do podświetlenia pod lusterkiem, ale to najmniejszy problem. Zostało tylko zamówić maty i przykleić. Brakuje jeszcze tylnych szyb elektrycznych do full opcji, ale nie będę ich zakładał bo mało kiedy je używałem w sharanie jedna mi padała, wymieniłem silniczek, potem druga wymieniłem to się linka a właściwie to kółko chyba rozwaliło, więc dałem sobie spokój, jakieś wadliwe były. Tylne uchylne one się bardziej przydają dlatego je założyłem. Jeszcze mnie czeka pomalowanie drugiego progu i zabezpieczenie przed zimą + konserwacja podwozia w kilku miejscach.
Gdyby mi się chciało tak jak mi się nie chce
09-10-2014, 19:21
Nareszcie po kłopocie.Wymieniłem maglownicę na drugą która nie cieknie. Swoją w wolnym czasie oddam do regeneracji i będzie na zapas lub odsprzedam.
Jest: VW SHARAN 2.0 TDI BRT 140 KM, MAGIA TKWI W TDI
Było: VW SHARAN 1.9 TDI AHU 90 KM VW SHARAN 1.9 TDI 1Z 90 KM VW SHARAN 2.0 ADY 115 KM
10-10-2014, 13:48
Wlasnie robie go od miesiaca i zakonczyc nie moge mam problem z moca turbo po regeneracji popa tez a mocy wciaz brak do 3 tys obrotow i koniec rece mi opadaja nie wiem juz czy nie polac go benz ...i podpalic jest to seat alhambra 1.9 tdi 110 km 1998 pod kompem pokazuje usterje typu nie szczelny uklad cisnieniowy czy jakos tak
|
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|