Ocena wątku:
  • 28 głosów - średnia: 2.68
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Co zrobilem/am ostatnio w swoim SGA
IC nie dodaje koni. Większy jest potrzebny przy big turbo jedynie.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Odpowiedz




(06-10-2014, 11:41)wesol napisał(a): IC nie dodaje koni. Większy jest potrzebny przy big turbo jedynie.
no i żeby w lecie nie puchło to lepiej większy IC

Proszę pisać na Maila bo PW jest zapchane.
Odpowiedz
Tak zgadza się. W sga nawet słabszych ic jest dość wydajny. W lato widziałem na vagu temp na poziomie 50-60 stopni więc super.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Odpowiedz
(06-10-2014, 11:41)wesol napisał(a): IC nie dodaje koni. Większy jest potrzebny przy big turbo jedynie.
Myślałem że bardziej będzie chłodzić powietrze a tym samym będzie bardziej się rozprężać podczas spalania a tym samym być może że mu coś tam przybędzie KM.Shy
Odpowiedz
wesol,
Jak coś podpasujesz to daj znać co i jak, bo u mnie ostatnio też zauważyłem że chyba się zaczyna pocić IC. a jak już wymieniać to na zapas Cool
Sharan 1.9 TDI AUY + Suszarka ARL = 166KM i 393Nm
Odpowiedz
p&p nie ma raczej. Podpasuwac sie da tylko trzeba przerabiac niestety a to weze a to mocowania itd. Nie ma to sensu jesli nie planujesz wiekszych modów. Pod te moce po 170 koni spokojnie ogarnia seryjny. Tak jak pisalem w lato mamy okolo 25-30 stopni a na vagu widzialem ze jak deplem to temperatura bylo w okolicy 55 stopni nawet 52 a jak puscilem noge z gazu i zwalnialem to rosla do 60 stopni. Wazne ze nie ma temperatury 100 stopni w dolocie. Tym sie koni nie zdobywa. Za duzy ic i mamy wieksza turbo dziure.

Jedzie do mnie IC, jak podepne to zdam relacje w odpowiednim dziale.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Odpowiedz




Po pół roku od przeprowadzenia kabli pod deską i do gniazda w słupkach podłączyłem lusterka i grzanie lusterek od strony kierowcy, jutro jeszcze muszę złożyć kostkę bo mi wyskoczyła + popełniłem ten sam błąd co kiedyś i dałem niepotrzebnie termokurczki Dodgy Muszę podlutować kable do włącznika Dodgy
Gdyby mi się chciało tak jak mi się nie chce Big Grin
Odpowiedz
Zrobiłem stronę prawą, oba lusterka śmigają, zostało tylko podrezanie panelu i oklejenie carbonem. Żałuję, że nie poprowadziłem jednego kabla jeszcze do podświetlenia pod lusterkiem, ale to najmniejszy problem. Zostało tylko zamówić maty i przykleić. Brakuje jeszcze tylnych szyb elektrycznych do full opcji, ale nie będę ich zakładał bo mało kiedy je używałem w sharanie jedna mi padała, wymieniłem silniczek, potem druga wymieniłem to się linka a właściwie to kółko chyba rozwaliło, więc dałem sobie spokój, jakieś wadliwe były. Tylne uchylne one się bardziej przydają dlatego je założyłem. Jeszcze mnie czeka pomalowanie drugiego progu i zabezpieczenie przed zimą + konserwacja podwozia w kilku miejscach.
Gdyby mi się chciało tak jak mi się nie chce Big Grin
Odpowiedz
Nareszcie po kłopocie.Wymieniłem maglownicę na drugą która nie cieknie. Swoją w wolnym czasie oddam do regeneracji i będzie na zapas lub odsprzedam.Smile
Jest: VW SHARAN 2.0 TDI BRT 140 KM, MAGIA TKWI W TDI Heart
Było: VW SHARAN 1.9 TDI AHU 90 KM
VW SHARAN 1.9 TDI 1Z 90 KM
VW SHARAN 2.0 ADY 115 KM
Odpowiedz
Wlasnie robie go od miesiaca i zakonczyc nie moge mam problem z moca turbo po regeneracji popa tez a mocy wciaz brak do 3 tys obrotow i koniec rece mi opadaja nie wiem juz czy nie polac go benz ...i podpalic jest to seat alhambra 1.9 tdi 110 km 1998 pod kompem pokazuje usterje typu nie szczelny uklad cisnieniowy czy jakos tak

Odpowiedz




Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 26 gości