12-06-2014, 21:35 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 12-06-2014, 22:16 przez DDiablo.)
Czyli zabawa nie warta świeczki, trzeba szukać alternatywy albo coś samemu wykombinować. Jak się bardziej ściemni zrobię zdjęcie jak to wygląda w nocy bo sam jestem ciekaw.
Ok, zdjęcia zrobione. Wyszło całkiem ok. Przynajmniej po ciemku można bez problemu wsadzić sticka tam Jednak napis usb pod spodem albo ikonka też by się przydał. Może coś wymyśle. Jeszcze muszę zrobić włącznik dogrzewacza podświetlany. Bo coś ciemno.
(13-06-2014, 21:04)stasio59 napisał(a): witam grono, mam dylemat , i chce się poradzić bo widziałem vw sharana z zamontowanymi na błotnikach nakładkami ,ale miał w czarnym macie , tak ze u mnie natomiast jest chrom i tu właśnie mam dylemat , jak to będzie się prezentować bo mam okazje takie nakładki zakupić, i wybrać tylko mam jakie czy chrom czy pod lakier czy czarne mat, lub połysk, opinie mile widziane nawet i krytyka, pozdrawiam
stasiu w kolor auta pomaluj, zapodaj jeszcze progi i będzie bajer
Jestem Marcin z Jastrowia i mam VW Touran 1,9 TDI 105 KM z 2007 roku
GG 7631161
Skype jak coś na PW
Nie nienawidzę cwaniactwa
służę pomocą w diagnostyce grupy VAG
Ogrzewanie, rozbudowane do postojowego.
W końcu.
Wczoraj zajeło mi to 8h, ale się udało
Sterowanie mam z zegarka w posufitce i pilota. Najtańsza centralka za 50zł ogarnia sprawę, aż za bardzo
Problem był mały z podłączeniem klimatronika, ale na szczęście nie taki diabeł straszny jak go malują.
Wszystko hula, aż miło. Tylko teraz strach o akumulator. Na zimę dołożę chyba jeszcze jeden pod siedzenie, bo 3 silniczki trochę prądu żrą, nawet jeśli nadmuch włącza się z opóźnieniem.
No i jeszcze przy okazji grzebania przy klimatroniku, pocerowałem lutownicą i termokurczkami oraz elegancko owinąłem "szmacianką" instalacje od radia, bo wyglądało jakby ktoś tam granata wrzucił. Mam dziwne wrażenie, że jakość odbioru i dźwięku się poprawiły. Teraz jest malinka, a kable w "szmaciance" nie będą zimą jak namarzną trzeszczały i stukały. I schludnie wszystko wygląda, jak fabryka przykazała.
15-06-2014, 09:52 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 15-06-2014, 12:52 przez spraktor.)
(15-06-2014, 08:29)dmusek napisał(a): Ogrzewanie, rozbudowane do postojowego.
W końcu.
Wczoraj zajeło mi to 8h, ale się udało
Sterowanie mam z zegarka w posufitce i pilota. Najtańsza centralka za 50zł ogarnia sprawę, aż za bardzo
Problem był mały z podłączeniem klimatronika, ale na szczęście nie taki diabeł straszny jak go malują.
Wszystko hula, aż miło. Tylko teraz strach o akumulator. Na zimę dołożę chyba jeszcze jeden pod siedzenie, bo 3 silniczki trochę prądu żrą, nawet jeśli nadmuch włącza się z opóźnieniem.
No i jeszcze przy okazji grzebania przy klimatroniku, pocerowałem lutownicą i termokurczkami oraz elegancko owinąłem "szmacianką" instalacje od radia, bo wyglądało jakby ktoś tam granata wrzucił. Mam dziwne wrażenie, że jakość odbioru i dźwięku się poprawiły. Teraz jest malinka, a kable w "szmaciance" nie będą zimą jak namarzną trzeszczały i stukały. I schludnie wszystko wygląda, jak fabryka przykazała.
masz jakies zdjecia, napisz gdzie się wpiąć kablami w klimatronika aby ruszyl wiatrak, ja nakim biegiu chodzi ?, wiem że temat gdzieś był ale napisz na świeżo
W klimatroniku czerwona wtyczka. Rozbierasz ją, rozczepiając lub rozcinając trytytkę(plastikowa opaska zaciskowa lub kajdanki Mosadu)i wysuwając do boku białą wkładkę. Podajesz plus na pin 20, który powinien być wolny. Masz tam piny z boku opisane na tej białej wkładce. Po minucie lub nawet krócej pojawi Ci sie na wyświetlaczu napis HE i sylwetka samochodu, a klapy ustawiają się na szyby nogi i obieg zamknięty.
I teraz największa tajemnica skrywana przez ludzi zajmujących się ogrzewaniami. Wszędzie piszą tylko o "wysterowaniu" pracy wentylatorów. Ale w jaki sposób co i gdzie to już wody w usta nabierają. Najlepiej jechać do nich i wtedy zrobią za "drobną" opłatą.
Jak wystartować wentylator nawiewów? Proste.
Podajemy + na górny styk bezpiecznika nr 22 (F22) i pin 20 czerwonej wtyczki klimatronika. Wentylator włącza się powoli i pracuje wtedy na 1/4 mocy, góra na 1/2.
Najlepiej wszysko zrobić na przekaźnikach. Będę jeszcze troszkę u siebie przeróbek robił to może fotki porobie co i jak bo jest wiele na necie instrukcji, ale są Deutchland lub niedokładne.
Najważniejszy jest zegarek w podsufitce. Też go rozgryzłem, tzn. jak za pomocą najprostszej centralki aktywować w nim funkcje grzania. Ale co i jak to przy okazji fotoporady może zrobię, ponieważ tu się zbyt mocno rozpisałem.