(29-05-2014, 00:37)andrew7800 napisał(a): Nie, ten zegarek jest zwykły bez funkcji grzania. Wyświetlacz nie wyświetla wszystkiego, reszta sprawna.
Szkoda, że nie ze sterowaniem
Podłączyłem fotel kierowcy, jeszcze nie sprawdziłem czy grzeje bo muszę kabel od zapłonu wpiąć gdzieś. Zrobiłem jeszcze włącznik do pieca, ale na stałe już w konsoli.
Ja też wczoraj podłubałem - uzdrowiony został czuj świateł cofania (ten przekombinowany Fordowski) - relacja na końcu w watku gdzie prosiłem o info n/t tego czuja - tutaj.
Prawdę swą należy mówić głośno, nie schlebiając ani rzeczom, ani wypadkom, ani stosunkom, ani ideom - St. Żeromski
- Pozdrawiam - moja www - kontaktować się ze mną proszę przez e-mail
naprawa klimy. Znajomy orietuje sie w temacie jak nikt. SGa mowil ze w zeszlym roku na same rurki zrobil ze 15 szt. Umnie mikro wycieki gdzies ze po prawie 2 latach ubylo prawie 600 g czynnika. Zapodany preparat "stop leak" zapodany w uklad plus sprawdzenie plus uzupelnienie czynnika i 180 zl lżejszy. Ponoć ma juz byc okej a za tydzien dwa podjechac na kontrol UV bo barwnik tez poszedl w uklad.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
I wpadły sprężyny Eibach Pro Kit
Przód poszedł 3,5cm w dół ;-)
Jutro lub po jutrze w dziale o naszych samochodach może pojawią się zdjęcia bo dzisiaj za późno skończyłem i już nic nie widać było
31-05-2014, 17:52 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 31-05-2014, 17:57 przez DDiablo.)
Wsadziłem piny do okrągłej kostki Gdybym drugi raz miał to robić to wolałbym przeciągnąć przewód niż bawić się z tym tatałajstwem. Zmarnowałem 4 piny żeńskie. Musiałem na nowo zarabiać bo nie chciało mi się zablokować. Jeszcze ułamałem kawałek plastiku w zewnętrznej osłonie. Jak ktoś chce tam wsadzać piny to ostrzegam, lepiej je zarobić jak przełoży się je przez tą okrągłą czarną blokadę i je zacisnąć, bez lutowania i bez termokurczek inaczej nie zablokujemy tego szajsu. Uwaga też na kable bo można przyciąć jakiś, mnie się udało jakiś cienki lekki przyciąć i musiałem dziada zaizolować. Ogólnie powalony mechanizm jak się robi 1 raz. Jak się ma kable na stole i nie skręcone to bez problemu to się zablokuje, ale przy demontażu i dokładaniu pinów jest przerąbane. Jeszcze czeka mnie strona pasażera, ale i tak muszę dokupić piny bo 4 poszły na złom. Aha i nic na siłę przy składaniu tej czarnej blokady, jeżeli nie idzie to coś ją blokuje ( u mnie kabel źle przełożony a drugi się zawinął). Szkoda, że nie znalazłem na necie jak ktoś się z tym bawił bo może poszłoby lepiej. Zachciało mi się robić tak jak w oryginale Poza tym trochę wyczyściłem deskę. Jeszcze czeka mnie dodanie pinów męskich od strony drzwi, oby było mniej roboty.
Jestem Marcin z Jastrowia i mam VW Touran 1,9 TDI 105 KM z 2007 roku
GG 7631161
Skype jak coś na PW
Nie nienawidzę cwaniactwa
służę pomocą w diagnostyce grupy VAG
31-05-2014, 23:18 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 31-05-2014, 23:19 przez red.)
W sumie dzisiaj wczoraj i przedwczoraj umyty , wysprzątany , ponaprawiane kable w drzwiach, wymieniony i zaadaptowany czujnik kąta skrętu, sprawdzony poziom oleju w haldexie. Do tego nowe tablice rejestracyjne i nalepka forumowa . Coś z tyłu huczy przy mocnym skręceniu i dodaniu gazu - poszukuję źródła tego dźwięku (dyfer albo wał). Pozatym ok - muszę oddać go do prania tapicery. Plan mam żeby doprowadzić go jak najbliżej serii a potem się okaże. Oczywiście to w sharanie bo galaxy stoi od piątku rana nie ruszany.