Ocena wątku:
  • 28 głosów - średnia: 2.68
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Co zrobilem/am ostatnio w swoim SGA
Przywiozłem ze szrotu taśmę airbag do kierownicy,w poniedziałek wymianka i nareszcie uruchomię tempomacik,bo już dawno go nie używałem Tongue
Odpowiedz




inteligentnie, na szybko postanowiłem podładować przed zimą akumulator... zamknąłem z pilota, wyjąłem aku i zatrzasnąłem klapę. 10m dalej przypomniałem sobie, ze tu jest ryglowanie... mam nadzieje, że uda się wejść przez bagażnikSmile
Pozdrawiam,
Michał
-------------------------------------------------------------------------
Nie polemizuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu a później pobije doświadczeniem...
Odpowiedz
A kluczykiem nie otworzysz?
SEAT Alhambra 1.9TDI (AFN) 142KM/325Nm
Odpowiedz
U mnie bez akumulatora ręcznie kluczykiem otworzySmile
Odpowiedz
Dowiem się jutro.. wydawało mi się, że ryglowanie jest elektryczne na siłowniku, co w sumie by było głupotą przy padzie aku, ale tak mi się zdawało.
Pozdrawiam,
Michał
-------------------------------------------------------------------------
Nie polemizuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu a później pobije doświadczeniem...
Odpowiedz
zasada dzialania rygowania jest taka ze po zamknieciu auta i zaryglowaniu nie otworzysz drzwi od srodka tylko grotem w zamku mechanicznie. Oczewiscie pilotem tez sie otworzy bo niby co to by bylo zeby nie mozna bylo radiowo otworzyc auta. Idea jest aka by zlodziej bo wybiciu szyby nie mógł otworzyc sobei drzwi i wsiasc tylko by musial wskoczyc przez okno.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Odpowiedz




W dogrzewaczu wymienione sitko koszt 30zł oraz naprawiona pompa obiegowa-wymiana szczotek koszt 10zł a roboty 5 godzin i hula aż miło piecyk WinkWinkWink
Tutaj działam www.klubzafira.pl
Odpowiedz
Thumbs Up 
Zamontowałem akumulator otwierając zaryglowane drzwiSmile - wątek z wczorajSmile mieliście rację, nie ma problemu z otwarciem z kluczyka. Pamiętam, że kiedyś czytałem o problemach z dostaniem się do środka, ale jakoś nie kojarzę dokładnie, może stąd lekkie przejęcie sytuacją... Miałem kiedyś w rękach siłownik od bmw- dawne czasy i tam ryglowaniem był bolec który po podaniu zasilania całokowicie blokował siłownik, może stąd skojarzenie, tak czy inaczej nie ma tematu...
inna sprawa, że ku mojemu zdziwieniu mam oryginalny aku 70Ah... a wyposażenie pełnie poza grzaną szybą i fotelami - trochę mały jak na takie auto...
Przy okazji sprawdzania w elsie kwestii dogrzewacza, znalazłem odpowiedź na długo nieznane pytanie - sharan jest w wersji sport... nigdzie nie było to napisane, a wyposażenie nie odpowiadało żadnemu zestawieniu u ubezpieczycieli...
Pozdrawiam,
Michał
-------------------------------------------------------------------------
Nie polemizuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu a później pobije doświadczeniem...
Odpowiedz
jaka wersja to nie pisze na wlepce w bagazniku??
Aku wystarczajacy bo to raczej wazne jest do silnika a nie wposazenia auta. Wiekszy zawsz emozna dac i jest to zawsze wskazane. Tez mam 74Ah ale jak siadzie to zaloze naewno jakis 85 albo 99Ah.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Odpowiedz
Właśnie ani na wlepce, ani na wykazie wyposażenia z serwisu nie ma adnotacji co to za wersja poza wykazaniem całego wyposażenia;/ przy ubezpieczaniu też nic z tego co podawali co jest w standardzie albo nie ma się nie zgadzało, ponoć mają wersje z polski tylko. Elsa po podaniu vinu i danych dodatkowych wyrzuciła, że to sport.
Pozdrawiam,
Michał
-------------------------------------------------------------------------
Nie polemizuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu a później pobije doświadczeniem...
Odpowiedz




Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 28 gości