Liczba postów: 535
Liczba wątków: 17
Dołączył: Mar 2012
Reputacja:
2
Dzisiaj skompletowałem resztę kosmetyków i wziąłem się za lakier ( bez polerki - polerka to na wiosnę będzie )
Tak więc:
Pre wash- Piana aktywna Karchera - jakiś "śmietnik" został to użyłem.
Mycie, szampon tradycyjnie co mam- Meg's Gold Class
Usuwanie asfaltu, soków itd - Prickbort
(Fotka na szybko
)
Usuwanie zanieczyszczeń metalicznych ( nie było dużo więc tylko trochę drzwi poszło + felgi ) - TenziPrix
Glinkowanie całego auta.
Mycie ponowne
Cleaner - DoDo Juice Lime Prime
Na to politura Meg's DC2 ( Deep Crystal 2 ) - małe 50/50 na lusterku bo na resztę fotek nie było czasu ...:
Na to poszedł wosk na całe auto - Meg's #16 ;-)
Sharan 1.9 TDI AUY + Suszarka ARL = 166KM i 393Nm
Liczba postów: 617
Liczba wątków: 36
Dołączył: Jan 2013
Reputacja:
3
Wjeżdżając do garażu na kanał celem wymiany oleju najechałem przednim prawym kołem na zębatkę wałka rozrządu (wytoczył się z pudełka...) i rozciąłem oponę uszkadzając przy okazji krawędź felgi.
Droga ta wymiana...
Liczba postów: 97
Liczba wątków: 8
Dołączył: Sep 2013
Reputacja:
0
22-09-2013, 10:02
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 22-09-2013, 10:05 przez tomalkowy.)
Wczoraj wymieniłem podkładki miedziane przy pompie wspomagania (miałem wyciek mechanik powiedział ze pompa do wymiany bo niby na zakuwce miało cieknac wymieniałem olej z kolesiem i on przy okazji zerknął i stwierdził ze to nie na zakuwce tylko na podkładkach nie miałem podkładek ale miałem pilnik zeszlifowałem garby i juz nie cieknie kupiłem podkladki na zas)
Liczba postów: 234
Liczba wątków: 20
Dołączył: Aug 2013
Reputacja:
2
Wymiana termostatu oraz płynu chłodniczego- wreszcie wskazówka stoi tam gdzie trzeba, a nie leży cały czas na białym...
Liczba postów: 20
Liczba wątków: 1
Dołączył: Jul 2013
Reputacja:
0
Wysłałem swojego VW do SPA na kurację . Wybrał "all inclusive" no i był u mechanika i wydał trochę ciężko zarobionych PLN-ów na zawieszenie i hamulce z przodu , później poszedł do lakiernika i wydał drugie trochę ciężko zarobionych PLN-ów na lakier i konserwację . Wspominał coś jeszcze że go w krzyżu łupie i jeszcze przed zimą na kurację do mechanika na tylne hamulce pojedzie.
Liczba postów: 584
Liczba wątków: 9
Dołączył: Mar 2013
Reputacja:
5
Klocki przód i tył wymienione na ATE. Zaciski też wyczyszczone i pomalowane na kolor "Golden Gate", czyli matowy, tani, antykorozyjny, czerwony.
Liczba postów: 2,036
Liczba wątków: 84
Dołączył: Jan 2013
Reputacja:
2
Usunąłem oznaczenia modelu i silnika z tylnej klapy, znaczki seata poszły w czarny mat.
SEAT Alhambra 1.9TDI (AFN) 142KM/325Nm
Liczba postów: 215
Liczba wątków: 2
Dołączył: Jun 2013
Reputacja:
1
cześć wymieniłem dzisiaj plyn hamulcowy na ate typ 200
Liczba postów: 2,036
Liczba wątków: 84
Dołączył: Jan 2013
Reputacja:
2
Naprawa wężyka paliwowego (przetarł się metal i zrobiła się dziura).
SEAT Alhambra 1.9TDI (AFN) 142KM/325Nm
Liczba postów: 535
Liczba wątków: 17
Dołączył: Mar 2012
Reputacja:
2
Dzisiaj założyłem chlapacze ( oryg. ) te same co zeszłej zimy.
Pod chalapcze okleiłem paski bezbarwnej folii żeby piasek nie wycierał lakieru ( między chlapaczem a błotnikiem ).
Sharan umyty, świeci się jak ... ;-)
Też może co "nie zrobiłem" ale co się stało, pękł ponownie przewód klimy ( fajka co jest wygięta 180stopni która idzie od sprężarki i dalej - koło silnika jest ). Chyba to bolączka SGA jest w tym miejscu z tymi rurkami... 8 mc temu też mi pękła i pospawałem - tylko mówili mi że jak to będzie trzymać to będzie b.dobrze ... a jak nie to wymiana na nową. Teraz strzeliła znowu i tak długo wytrzymała, tym razem już nie będę spawał tylko wsadzę węża gumowego / ciśnieniowego i rurkę zakuję do końcówek. I będzie po problemie.
Sharan 1.9 TDI AUY + Suszarka ARL = 166KM i 393Nm