03-07-2013, 08:03
Co do polerowania pod klamkami, to ja wykręciłem klamkę i maszyną z małym padem (75mm) leciałem te zakamarki. No i niestety kobiece paznokcie już dodały jedną ryskę
SEAT Alhambra 1.9TDI (AFN) 142KM/325Nm
Co zrobilem/am ostatnio w swoim SGA
|
03-07-2013, 08:03
Co do polerowania pod klamkami, to ja wykręciłem klamkę i maszyną z małym padem (75mm) leciałem te zakamarki. No i niestety kobiece paznokcie już dodały jedną ryskę
SEAT Alhambra 1.9TDI (AFN) 142KM/325Nm
03-07-2013, 23:15
Dajcie proszę coś konkretniejszego o tym demontażu klamek.
04-07-2013, 09:59
(03-07-2013, 23:15)Czerwony napisał(a): Dajcie proszę coś konkretniejszego o tym demontażu klamek. Kolego to tak na szybkiego: Odkręcasz śrubę Torx zaznaczoną na czerwono nie pamiętam rozmiaru, ale chyba T25 lub T30 następnie w miejscu zaznaczonym z lewej strony trzeba lekko ręką puknąć w kierunku strzałki i powinna wyjść klamka a później to już sobie poradzisz myślę
05-07-2013, 18:17
Ściągnięcie klamki to minuta nawet nie ale jeżeli nie masz polerku stare przescieradlo jak najtwardsze pastę meguira i rączką
Albo pojechać polerką jak najdokładniej przy klamce - a potem w "środku" pod klamką: Meguiar's Soft Foam Applicator Pad ( 7,50zł sztuka - piankowy aplikator ) do delikatnych rys jak u mnie pod klamką da radę. Ja tak robiłem u siebie bez ściągania klamki.( Pasta Meg's UC ) - albo też innym takim aplikatorem piankowym. Fotki parę stron wcześniej mojej klamki.
EDIT: Nie jest to może wygodne ale w miarę skuteczne + nie musiałem ściągać nic. Chociaż nie mówię że tak będzie źle, szczególnie jak to podobno minuta i gotowe. Mi się nie chciało rozbierać tego. Dwa dni temu nawoskowałem ponownie samochód, stara warstwa wosku jeszcze się trzymała ( słabiej trochę na masce ) - lepiej na bokach. Kropelkowanie nie było idealne - ale było. Miałem czekać aż całkiem spadnie żeby zrobić test ile trzyma wosk - ale po pierwsze wcześniej nie przygotowałem lakieru idealnie ( nie za dokładnie wyglinkowałem itd. ). A po drugie już korciło żeby coś poprawić / nawoskować. Efekt: Wosk trzymał się miesiąc ( od 07-06-2013 ) i jeszcze siedział. Dla porównania kropelkowanie po miesiącu na aucie było i tak lepsze / porównywalne jak kropelkowanie po nałożeniu wosku koloryzującego ( http://www.autoblizniak.pl/files/turtlew...50x350.jpg ). Pomijam fakt że turtle schodził po 2-3 myciach.
Sharan 1.9 TDI AUY + Suszarka ARL = 166KM i 393Nm
07-07-2013, 17:49
Przy okazji sobotniego pucowania przyłożyłem się lepiej do wymycia szyb z obydwu stron. Przejaśniło się w środku Z Przodu dodatkowo po wymyciu napsikałem jakiegoś cudactwa przeciwko roszeniu. Zobaczymy jak będzie wilgotniejszy dzień jak się spisze.
A piszę, że "aż nadto" te szyby wypucowałem, bo zobaczyłem faktyczny stan szyby czołowej i nie zachwyciło mnie to. Są ślady wycieraczek - granica obszaru obsługiwanego przez wycieraczki jest widoczna. W oczy się to nie rzuca, trzeba się przyjrzeć, no ale to jest i od uzdrowiskowego powietrza samo nie przejdzie.
Zatankowane 50l ON, zapakowane auto gratami na camping i ruszamy, trasa 686 km pokonana poszło jakieś 35l, a spalanie wyszło mi 5,5l /100 km czyli very good , oczywiście żadnych awarii nie było po drodze a to jest najważniejsze
piene spalanie; oj czemu tak nie ma w PD.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
09-07-2013, 21:37
@Arrow,
pogratulować! Jeszcze trochę i od palenia go odzwyczaisz...
09-07-2013, 22:45
heh pewnie do 6l mi podejdzie, jak zacznę mocno gonić, ale to i tak wygodne wyniki będą
|
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|