Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
zmienilem przegub wewenetrzny na ten od audi. Wszystko pasuje bo sa one takie same. Luzy na starym wystepuja w zasadzie na krzyżaku a wlasciwie miedyz kryzakiem a satelitami ( tymi rolkami). Wyrabiaja sie powierzchnie na krzyzaku. Pewnie tez i odrobina luzu sie robi takze na kielichu przegubu bo tam pracuja satelity ale nie tu lezy głóny problem jak sie okazuje.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Sa dokladnie te same co ten ori z sharana wymontowałem. Niczym sie nie roznia mimo ze nr sa inne. Co montowales dokladnie bo raczej z GKN'a nie jest nic dostepne co?? A i z audi tak jak bylo podawane na forum sa z automatu audi A6 A8 silniki 3.0 4.2 i cos tam jeszcze ale te same sa tez i w A4 i zdaje sie A6 w 1.8T.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Ponoc nie ma w zamienniku dobrych przegubów. Mialem brac swego czasu na sprobowanie "harta" ale zrezygnowalem. Istotny jest luz na tym krzyzaku ( na jego odnogach trzech) z tymi satelitami. Tam sie tworzy luz. Oczewiscie nowe moga nie miec tego luzu ale pytanie co sie dzieje po pewnym dystansie przejechanym zwlaszcza pod obciazeniem duzym.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 653
Liczba wątków: 83
Dołączył: Nov 2012
Reputacja:
0
Przejrzałem instalację od dogrzewacza, podłączyłem gsm'a do załączania jako postojowe i jeszcze kilka elektrycznych udogodnień
Pozdrawiam,
Michał
-------------------------------------------------------------------------
Nie polemizuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu a później pobije doświadczeniem...
Saksofoni
Użytkownik niezarejestrowany...
Zalany do pełna, a co
Liczba postów: 104
Liczba wątków: 26
Dołączył: Jul 2012
Reputacja:
0
Dzisiaj, pojechałem sobie zrobić klime, bo nic nie chłodziła na climatronicu na 18stopniach.. Ciśnienie w układzie było.. Okazało się ,że miałem 175g współczynnika, a powinno być 950g... Odpaliłem auto, na zimnym silniku.. i w sekundzie jest mroźne powietrze,a jak dałem na 29 stopni to odrazu gorące pomimo zimnego silnika.. Już nie będę w zimie marzł .. I później ją odgrzybiłem.. W sumie operacja kosztowała 130zł .;D Jestem MEGA ZADOWOLONY ! ;]
VW SHARAN 1.9 TDI 136KUCY. 2001r
VW TIGUAN 2.0 TDI 4MOTION 2.0 140KUCY. 2013r
Liczba postów: 131
Liczba wątków: 22
Dołączył: Sep 2011
Reputacja:
0
Wymieniony regulator napięcia