Ocena wątku:
  • 28 głosów - średnia: 2.68
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Co zrobilem/am ostatnio w swoim SGA
moze byc cos zle wyregulowane lub tak jak pisalem moz emasz przytarte amorki. Byly problemy z morkami sachsa czy bistein'a ze sie zacieraly tak ze juz nie dawaly sie ani wydluzyc ani wcisnać. JA ci mowie ze nie ma opcji by amorek mial sprawnosc 95%
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Odpowiedz




Gdyby amorki były przytarte to komfort jazdy byłby jak w czołgu a wszystko jest ok.
Odpowiedz
ojj juz mi cycki opadaja. nie mysl zero jedynkowo. Moga sie przycierac lekko., srednio i mocno. Moga sie zacierac tylko w pewnym polozeniu tloczyska. Kto wie co jet nie tak. Zreszta juz pisalem z emoze sprzet jest nieco zle skalibrowany. Nawet rodzaj sprezyn ma wplyw na pomiar skutecznosci amorkow tak jak i cienienei w kolach, rozmiar ogumienia itd. Prawidlowo powinno sie ustawic przed wjazdem cisnienie w kolach. Pytam sie kto to robi na SKP?? Na uczelni w Szczecienie na Klonowica 11 mamay stacje SKP ( szczeciniaki wiedza gdzie to i pewnie tam byli) powiem ci ze mielismy zajecia na tej stacji SKP- sa łąwki- nie wierzysz to przyjedz a przedstawie cie profesorowi Bryczkowskiemu, który tam użaeduje oraz mojemu koledze ze studiów Arturowi Czemnemu, ktory takze na tej stacji pracuje. Robilismy takie pomiary na tej stacji. Tak jak i sprawdzanie hamulców robilismy ze powiadam ze nie wiem czy w godzine bysmy to wszystko ogarneli. Pomiary i wszystkich korektorów sily hamowania ( a jest ich kilka w aucie) i badanie na drodze opożnieniomierzem i z powietrzem w kolach podwyzszonym i obnizonym do normalnego i z jedna strona niedopompowana a druga przepompowana. Naprawde nie jest to takie hop siup.

Nie widzialem wynikow amorków zeby mialy po 95%. Nowe amorki zakladalem i w megance swojej i mieryzlem skutecznosc i w astrze G tez zakladalem KYB a nawet w meganie robilem kiedys taki myk ze przerobilem sprawne przednie amorki na tylne. Te to mialy podwyszona sprawnosc z wiadomych przyczyn ale i tak nie były to wyniki po 90% tylko nieco nizej.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Odpowiedz
ja się zebrałem wczoraj i ..
zrobiłem schowek i wentylator od klimy Wink
czasmi piszczał czasami też ocierał a schowek sie urwał po prostu Wink
ale zrobione wszystko i gra muzyka Wink

kolejny dzien i kolejna trasa Wink
Odpowiedz
Zauwazyle uszkodzona gume na prawym przegubie. Bedzie trzeba wymienic. <zly>
Wita Rafal
Sharan 2006 AUY
Bylo 118 kucy jest 142 po malym lajcie
Byl standard wizualny ale idzie ku lepszemu Big Grin
Odpowiedz
Wymienili mi zimną muszle od AUYdo TURBO ASZ,teraz wszystko idealnie pasuje,koszt 350zł.
Odpowiedz




Naprawione przewody niędzy klapą a karoserią,czyli dodatkowe swiatło stopu i juz brak zwarcia przy wrzucaniu wstecznego
Jestem Marcin z Jastrowia i mam VW Touran 1,9 TDI 105 KM z 2007 roku
GG 7631161
Skype jak coś na PW
Nie nienawidzę cwaniactwa
służę pomocą w diagnostyce grupy VAG
Odpowiedz
wczoraj i dziś wymieniłem żarówki na Ledy więcej info tutaj : Ledy mk1
Odpowiedz
No i dzisiaj kolej przyszła na wymianę pasa bezpieczeństwa kierowcy.Z racji znajomości w zakładzie produkującym pasy udało mi się wymienić sam pas bez kasety a wymiana przy zachowaniu pewnych zasad jest bardzo dziecinnie prosta.dałem stary pas wraz z klamrami bo poprzedni właściciel chyba go pogryzł i się paskudnie pruł na brzegu, kolega wszył mi wszystko włącznie z tą białą wszywką zaznaczam że wszystko na profesjonalnym sprzęcie w zakładzie produkującym pasy. czas pracy ok 1 browarka (1/2 h) hihi
nie ma rzeczy nie do naprawienia, są tylko niekompetentni "fachowcy" CoolIdea
Odpowiedz
Wczoraj zamontowałem ringi na zegary, przelutowałem i zakodowałem pilota (wreszcie działa), a dzisiaj wymieniłem matę grzewczą lusterka kierowcy. Zostanie prawa strona, ale odkleić to wszystko to jakaś masakra jest.
SEAT Alhambra 1.9TDI (AFN) 142KM/325Nm
Odpowiedz




Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 30 gości