Liczba postów: 52
Liczba wątków: 12
Dołączył: Mar 2012
Reputacja:
0
A więc dziś była ostateczna rozgrywka Ja kontra klima w szariku. po pierwszej nieudanej próbie reanimacji i konsylium dlaczego po sprawdzeniu bardzo dokładnym szczelności oraz uzupełnieniu czynnika wraz z olejem klima nie rusza padło na kompresor a dokładniej sprzęgiełko. po zamówieniu kpl sprzęgła czas oczekiwania oczywiście bezpłatny hihi jest i to dokładnie to co potrzeba nowiutkie i z gwarancją a wiec do dzieła. na początek odzysk wcześniej nabitego czynnika, poźniej wymontowanie całego kompresora troszki gimnastyki ale poszło i tu niespodzianka brak tarczki sprzęgiełka została sama piasta więc szybka wymiana na nówkę czyli cewkę elektromagnesu koło pasowe wielorowkowe wraz z łożyskiem a na koniec tarczka z piastą. jeszcze kontrola stanu ogólnego sprężarki przez doktora klimatologa i uzupełnienie oleju i proszę wszystko na stole śmiga aż miło. i znów troszkę gimnastyki i kompresorek na miejscu jeszcze tylko nowy pasek nowe oringi na krućce węzy i gotowe. Kontrola szczelności azotem i jest gitt. do dzieła z maszyną szybka akcja próżnia i napełnianie czynnika i sam nie wiem co tam jeszcze bo poszedłem się myć i przebierać a doktorek dokończył dzieła. Teraz sie na mnie dziwnie patrzą bo wszyscy w krótkim rękawku na dworze +20st/c a ja w czapce szalikui rękawicach hihi taki mam chłodek działa jak nówka. czas akcji jakie 2,5 godzinki z przerwami na inne pierdółki. a sie rozpisałem!!!!!!!!!!!!! ale cieszy jak malucha lizaczek!!!!!!
nie ma rzeczy nie do naprawienia, są tylko niekompetentni "fachowcy"
Liczba postów: 129
Liczba wątków: 26
Dołączył: Nov 2011
Reputacja:
0
Zrobiłem też transfuzję "krwi",zrobiłem coś czego mam nadzieję nie będę żałował zmieniłem Mobila 15w40 na Motula 5w40 zobaczymy co się będzie działo.
Liczba postów: 165
Liczba wątków: 13
Dołączył: May 2011
Reputacja:
0
(14-05-2012, 23:05)spuki1 napisał(a): Zrobiłem też transfuzję "krwi",zrobiłem coś czego mam nadzieję nie będę żałował zmieniłem Mobila 15w40 na Motula 5w40 zobaczymy co się będzie działo.
Ja u siebie zmieniałem już kiedyś z 10w40 na Valvoline 5w40 i śmiga dużo lepiej. Odma zaczęła się pocić i miska co prawda, ale po wymianie uszczelki miski i odmy spokój.W Audi A4 ten sam zabieg i nic się nie poci.
VW Sharan '00 1.9 TDI AVG 110KM
VW Sharan '00 1.9 TDI PD ANU 90KM
Liczba postów: 70
Liczba wątków: 11
Dołączył: May 2012
Reputacja:
0
W sumie, niewiele zrobiłem. Powymieniałem kilka żaróweczek w drzwiach i schowku. I ok. godziny siedziałem w salonie dotykając różnych przycisków, słuchając radyjka i zaglądając w każdą dziurę. Ale, to chyba normalne, dopiero co go kupiłem. To mój pierwszy VW i do tego diesel.
Auto ma 10 lat, więc kilka rzeczy do poprawienia, ale na wszystkie pytania, na dzień dzisiejszy, odpowiedzi znalazłem na TYM forum. Za co wielkie dzięki i szcunek. Oby były tylko takie kłopoty. Pozdrawiam!!!
VW Sharan TDI AUY
AUDI A6 C5 Quattro APS
Liczba postów: 275
Liczba wątków: 25
Dołączył: Dec 2010
Reputacja:
0
nowy olej castrol magnatec 10w40 ,filtr oleju mann i nowa uszczelka pod miske olejowa, wszystko na spokojnie ok 2.5 godziny mi zeszło.
Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
(17-05-2012, 17:12)Jabol napisał(a): Dolałem oleju do skrzyni weszło 1,5litra ,chyba było sucho
No co ty przeciez tam wchodzi okolo 2 litrów oleju. Ksiazkowo zdaje sie 2.2 ale przy wymianie staracza zazwyczaj rowne 2 litry. Dobrze ze sie w pore zorietowałeś.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.