02-02-2017, 00:27
etam. Podszlifuj dokladnie styki. Polutuj i zabezpiecz przed korozja i bedzie latac.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Co zrobilem/am ostatnio w swoim SGA
|
02-02-2017, 00:27
etam. Podszlifuj dokladnie styki. Polutuj i zabezpiecz przed korozja i bedzie latac.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
02-02-2017, 00:42
No. Tym bardziej że taka pompka kosztuje około 250zyli. Oczywiście nowa. Także warto się pomeczyc.
02-02-2017, 14:17
Na razie tak zrobilem, jak sie nie zepsuje to tak zostanie, myslalem ze jest tansza
SEAT Alhambra 1.9TDI (AFN) 142KM/325Nm
02-04-2017, 14:06
Naprawiłem prawe przednie drzwi. Wymieniłem klameczkę wewnętrzną:
Wymieniłem cięgno łączące klamkę z zamkiem: Nie działała szyba prawa tylna. Powodem był przerwany kabelek w drzwiach kierowcy. Polutowałem i już działa:
Tempomaty w grupie VAG. Wiązki, montaż, kodowanie. Śląsk i okolice. 510 150 407
09-04-2017, 00:33
Świzdu gwizdu 950g czynnika poszło w pi..du. Padł zaworek na niskim ciśnieniu. Wyobraźcie sobie, że w dwóch warsztatach bali się odkręcać zawór!!! Panie, a jak się urwie? kto zapłaci za rurkę? Banda cieniasów.
Wyciągnąłem lampę, założyłem klucz Mors'a (bo oczywiście sześciokąt już objechali na okrągło ) lekko popchnąłem i zaworek wykręciłem palcami. W Carsie nowy kosztował całe 6 zeta! Stary zaworek od środka był jakby zardzewiały? utleniony? Teraz tylko nabić czynnik i chłodzić.
Seat Alhambra 1.9 TDI 110 KM 1998r - żyje dalej na Ukrainie (chyba)
09-04-2017, 09:23
(09-04-2017, 00:33)mamwi napisał(a): Świzdu gwizdu 950g czynnika poszło w pi..du. Padł zaworek na niskim ciśnieniu. Wyobraźcie sobie, że w dwóch warsztatach bali się odkręcać zawór!!! Panie, a jak się urwie? kto zapłaci za rurkę? Banda cieniasów. Co do nabicia klimy słyszałem ze ma zdrożeć i to kilkukrotnie prawda to ??
Ktoś Ci pomógł kliknij THANKS -->
VW Sharan 1.9 TDI AUY
09-04-2017, 09:29
wszystko to zalezne jest od ceny hurtowej tego gazu. Jakos narazie trzyma sie w miare stabilnie.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
09-04-2017, 11:55
(09-04-2017, 09:23)PabloLG napisał(a):(09-04-2017, 00:33)mamwi napisał(a): Świzdu gwizdu 950g czynnika poszło w pi..du. Padł zaworek na niskim ciśnieniu. Wyobraźcie sobie, że w dwóch warsztatach bali się odkręcać zawór!!! Panie, a jak się urwie? kto zapłaci za rurkę? Banda cieniasów. Tak, jest wielokrotnie drożej gdy zamiast standardowego środka R-134a zamierzasz ładować nowy, rzekomo bardziej ekologiczny HFO-1234yf. Wtedy cena wzrasta bodajże 5-krotnie. Jednak ten prawie na pewno nie wejdzie do powszechnego użytku gdyż okazało się że jest niebezpieczny pod innymi względami i producenci aut odmówili jego stosowania(Mazda i chyba Suzuki krótko dały się w to wrobić). Jest już nowy środek R-744, tani i bezpieczny ale co jest tanie nie nabija kieszeni więc producenci tego środka zrezygnowali z niego. Ludzka głupota i chciwość nie ma granic.
BAN ZA NIEDOJRZAŁOŚĆ ADMINISTRATORA
09-04-2017, 12:50
Nawet nie 5-krotnie a ponad 10-krotnie. Nie zabardzonz tym wycifaniem sie koncernow bo we Francji zakazano sprzedazy mercedesow bo oni jako pierwsi zmienilo na r134a.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
09-04-2017, 16:50
Dlatego pytam bo obilo mi sie o uszy ;] dzieki panowie ;]
Ktoś Ci pomógł kliknij THANKS -->
VW Sharan 1.9 TDI AUY |
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|