Liczba postów: 862
Liczba wątków: 78
Dołączył: May 2013
Reputacja:
4
Nie, no proszę :-)
Czyli jak spali ci się żarówka w lewym reflektorze to wymieniasz ją w prawym bo przecież stoisz przed samochodem aby ją wymienić? :-)
To ja już nie pytam nawet gdzie jest przód silników montowanych w sharanach :-)
--
Był: VW SHARAN VR6 4motion (2001) - dobrze służył.
Liczba postów: 1,398
Liczba wątków: 21
Dołączył: Jan 2016
Reputacja:
16
Profesorze skimir ;-) rozróżniasz kierunek od strony? Czy idąc tropem szkoły w TVP obwód a średnica to to samo? ;-)
Liczba postów: 1,398
Liczba wątków: 21
Dołączył: Jan 2016
Reputacja:
16
No właśnie w tym jest problem, ze powiesz majerankowi, ze z lewej to będzie szukał za filtrem powietrza ;-)
Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Teoretycznie Aku jest po lewej i raka tylko powinna być odpowiedź. Strach by było stanąć razem w okopie na jakiej wojnie bo by wszyscy walili w różne strony albo na statku jakim czy czołgu. Tam pomyłek nie może być.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Kalamb spoko wszyscy wiedzą o co chodzi. Owszem można powiedzieć że stojąc tu czy tam że coś jest po lewej czy prawej ale chyba poprawnym stwierdzeniem będzie w przypadku określenia np lampy prawej że to ta od strony pasażera (mówimy o aucie europejskim). Tu nie ma że lampa prawa to ta po lewej. Prawa półoś to też ta prawa od podpory niezależnie gdzie stoimy. Ot się robi ale raczej 95 procent to przytaknie raczej.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 862
Liczba wątków: 78
Dołączył: May 2013
Reputacja:
4
01-06-2020, 07:16
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 01-06-2020, 08:10 przez skimir.)
Ależ profesorze Kalamb! :-) Oczywiście, że rozróżniam kierunki, dla tego ostatnio kupowałem żarówkę do lampy świecącej w kierunku pólnocno-wschodnim :-)
Mało tego, ona nawet patrząc od strony wroga siedzącego w przeciwległym okopie też świeci w kierunku północno-wschodnim.
A koła? Moje się nie kręcą! Moje stoją, to świat się wokół nich kręci :-)
Wracając do tematu. Jak skrzynia działa poprawnie, nie ma problemu ze zmianami biegów czy ze wstecznym itp. To jest OK. Wymieniać olej i tyle. Skrzynie nie psują się od wymiany oleju (na właściwy) tylko od tego, że coś już w środku było zużyte.
Jak masz błąd czujnika to tak jak Kalamb pisał - kabelkologia, wtyczki, ewentualnie czujnik. Doprowadź ten czujnik do porządku w miarę szybko, bo póki błąd jest sporadyczny to OK, jak w pewnym momencie wskoczy stałe uszkodzenie czujnika to może skrzynia wejść w tryb awaryjny i nie pojeździsz.
Na początek jednak skasuj ten błąd i zobacz czy się pojawi ponownie, bo może był spowodowany zupełnie czymś nie związanym z tym czujnikiem, np. spadkiem napięcia zasilania. Problemy z zasilaniem samochodu czasem powodują sianie przypadkowymi błędami.
--
Był: VW SHARAN VR6 4motion (2001) - dobrze służył.