Liczba postów: 14,561
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Wygląda w miarę okej. Jak możesz zapodaj dynamiczny sam 011 bo tu chyba robiłeś na 3 biegu tego loga 008 010 011. Troszkę możnaby skorygować kąt synchronizacji bo jest na plusie odrobinę oraz chyba przy turbinie było coś grzebane bo sztangę bym skrócił o 2 obroty to by lepiej wstawało i równiej pompowało.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 17
Liczba wątków: 2
Dołączył: Nov 2019
Reputacja:
0
Dziękuję za szybką odpowiedź, ten dynamiczny 011 powtórzyć na 3 biegu w zakresie 1500-4200rpm?. Kąt synchronizacji koryguje się mechanicznie czy komputerowo.
Liczba postów: 14,561
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Logi się robi tak jak w poradzie ma forum. W możliwie najwyższym biegu. Ciężko jest zrobić na 6 biegu bo byś potrzebował chyba z 10 km prostej drogi by się bujnąc tak do 3800 obr czyli pewnie gdzieś koło 180-190 km/h.
Kąt synchronizacji rozrządu to logiczne że zgranie koła na wale z kołem na wałku rozrządu.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 14,561
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Link nie trybi.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 14,561
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Skróc sztangę o dwa a nawet trzy obroty gwintu. Turbo słabo pompuje.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 14,561
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Jaka śruba jak tam jest nakrętka kontrującą i nakrętka w postaci wałka. Zawsze możesz ściągnąć tą gruszkę całkiem bo to 5 minut roboty.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.