Liczba postów: 18
Liczba wątków: 0
Dołączył: Jul 2021
Reputacja:
0
Zapomniałem dopisać:
Powróciła też nierówna praca silnika na wolnych obrotach.
Im więcej czytam tym mniej wiem.
Wymieniać oringi na pompkach?
Pompa tandemowa?
Liczba postów: 14,562
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Tak zaczal bym od oringow. Nie jest to duży wydatek. Gniazda wypoleruj papierkiem 800 i 2000. Oczywiście montaż nowych oringow oraz potem wtrysków z oringami w głowicy na tłusto czyli olejem smarujemy i wtryski I oringi i gniazda i osadzamy, dobijamy i przykręcamy. Robiłem to już chyba patenascie jak nie dziesiątki razy. Ostatnio u ojca robiłem bo też miał takie problemy z idpakeniem po dłuższym postoju. Od roku pali od dotknięcia rozrusznika.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 18
Liczba wątków: 0
Dołączył: Jul 2021
Reputacja:
0
Wesol dzięki.
Czy przy szlifowaniu papierem drobinki brudu nie dostaną się do komory spalania?
Czy nie powinno się tego robić frezami przy użyciu gęstego smaru?
Dzięki za odpowiedź.
Liczba postów: 14,562
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
W niczym to nie przeszkadza. I tak poleci w wydech.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 18
Liczba wątków: 0
Dołączył: Jul 2021
Reputacja:
0
05-01-2023, 19:28
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 05-01-2023, 19:38 przez cezio.)
Hej znowu,
Mam problem z doborem zestawu uszczelek do pompowtrysków.
Według serwisu VW to powinien być 038198051C a według Intercars 038198051B.
Który zestaw jest właściwy?
Pozdrawiam i dzięki za wskazówki.
cezio
Liczba postów: 14,562
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Generalnie to samo. Poprostu początkowe miały inne te koniki. Same uszczelki gumowe, podkładka ogniowa jest taka sama. Późniejsze mają inny ten konik wg mechaników te nowsze mają go gorszego bo się wycierał. Ale wymien same oringi i tyle.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 18
Liczba wątków: 0
Dołączył: Jul 2021
Reputacja:
0
Witam ponownie,
Po wymianie oringów objawy gaśnięcia i trudnego odpalania ciepłego silnika nie minęły.
Okazało się, że uszkodzony był czujnik wałka rozrządu.