Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
regeneracja dpfu
#1
witam wydaje mi sie ze mam problem z dpfem
czesto sie wypala
obroty silnika ok 950
smierdzi spalinami
spalanie ok 15 L na 100km ( na pelnym zbiorniku 450km) jazda po miescie
alhambra 2.0 140ps z2011 roku
chce wyciagnac dpf i dac do regeneracji wiec mam pytanie czy ktos juz wyciagal filtr dpf czy jest z tym problem nie mam kanalu bede robil to na podlodze
czy ktos ma jakies porady ?
z gory dziekuje i pozdrawiam

Odpowiedz




#2
Nic to nie da. To nie majtki by to prac. Nawet jak to wykonasz to powróci do poprzedniego stanu. Trzeba rozumieć że DPF śmiało potrafi wytrzymać pięknie i 800 tys km i wcale nie tylko jazdy po autostradach. Warunek jeden. Musi być system sprawny, czyli wężyki,rurki. Turbo i wtryski muszą być zdrowe. A jak turbo puszcza olej albo wtryski leją to nawet jak włożysz nowy filtr DPF to po kilku miesiącach będzie już zapchany i nie będzie dawał rady.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Odpowiedz
#3
Wesol, a jak wszystko sprawne i dane z kompa pokazują ze dpf prawie pełny, co wtedy?
Odpowiedz
#4
Jak pełny sadzy to albo przed wypalaniem jest albo musi coś być zdupczone. Jak pełny wg.producenta popiołu to olać to bo śmiało można to grubo przekroczyć i system będzie pracował poprawnie. No chyba że kogoś denerwuje to sobie może vcdsem zresetować te wartości wyuczone.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Odpowiedz
#5
i tak musze wyciagnac dpf i wymienic uszczelke pomiedzy bo smierdzi spalinami.
jakies sugestje jak najlepiej to zrobic ?
musze przed tym kupic uszczelki zeby byc przygotowany.
przy wypalaniu przez vcds silnik zaczal glosno pracowac i poszedl siwy dym z wydechu . to normalne?
Odpowiedz
#6
A po co wypalałes DPF? Katalizator przed DPF jest cały? Nie rozpadł się bo dość często są problemy właśnie przez kata.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Odpowiedz




#7
mialem nadzieje ze sie wypali poprawnie do konca
auto jezdzi tylko po miescie dlatego chcialem wypalic przez kompa.
chce wyciagnac tez katalizator i zobaczyc.
nie moge znalesc na allegro uszczelek
musze wyciagnac i zlozyc w jeden dzien auto musze uzywac codziennie wiec zostaje mi niedziela
tylko skąd takie spalanie?
ponad 15 l na 100km to za duzo
mam laptopa w naprawie i nie mam jak teraz podpiac vcds a
Odpowiedz
#8
Uszczelnić to można w zasadzie wszystkim nawet sznurkiem coś Ala azbestowym. Ważne by tylko było szczelne przed DPF.

Nie wiem co tam masz zdupczone bo może być coś nie tak z czujnikiem jakimś czy ukruszony katalizator i nie ma warunków do wypalania. Stacjonarne wypalanie to się robi tylko w przypadku wyższej konieczności nie do namiętnego wypalania od tak sobie. Czyli musisz wiedzieć co robisz i po co a nie robić byle robić.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Odpowiedz
#9
dzieki za informacje na nastepny weekend wyciagne kata i sprawdze wszystkie rurki itd
wczesniej na kompie byl tylko blad
00664 fuel gauge
01415 V55
02251 heater unit locked
zaden inny czujnik nie byl wymieniony
Odpowiedz
#10
witam czy ktos mial taki przypadek :
przy odpaleniu cos swiszczy (nie zawsze) po dopieciu tego wezyka przestaje    
obroty tez sie normuja do ok 750
z zalozonym wezykiem jest ponad 900
czy jest to objaw tego zaworu czy raczej cos z turbina?    
Odpowiedz




Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości