01-01-2020, 18:11
Na początku witam Wszystkich
Obecnie poruszam się paskiem B3 1.8 lpg, ale przyszedł czas na zmianę furmanki i padło na Sharana 2.0 8v. (potrzeba większej kubatury....)
Tak wiem. Za słaby do tej budy, bierz 1.8t . Przekonuje mnie jednak prostota tej konstrukcji, a co za tym idzie tania eksploatacja. A na tej ostatniej zależy mi najbardziej. Nie bez znaczenia jest tez max.moment przy 2400 obr. W teorii fajna elastyczność. Nie wiem. Nie jeździłem jeszcze
Często przemieszczam się autostradami (stad temat wątku).
Pytanie, czy 6 bieg w Sharanie robi robotę czy jest to tzw. półbieg ?
Jakie są obr. przy prędkościach 150 km/h ?
Z góry dzięki za odp. i sugestie.
Pozdrawiam.
Obecnie poruszam się paskiem B3 1.8 lpg, ale przyszedł czas na zmianę furmanki i padło na Sharana 2.0 8v. (potrzeba większej kubatury....)
Tak wiem. Za słaby do tej budy, bierz 1.8t . Przekonuje mnie jednak prostota tej konstrukcji, a co za tym idzie tania eksploatacja. A na tej ostatniej zależy mi najbardziej. Nie bez znaczenia jest tez max.moment przy 2400 obr. W teorii fajna elastyczność. Nie wiem. Nie jeździłem jeszcze
Często przemieszczam się autostradami (stad temat wątku).
Pytanie, czy 6 bieg w Sharanie robi robotę czy jest to tzw. półbieg ?
Jakie są obr. przy prędkościach 150 km/h ?
Z góry dzięki za odp. i sugestie.
Pozdrawiam.