18-08-2019, 20:02
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 18-08-2019, 20:03 przez Marcin1072.)
Witam mam pytanie zakładał ktoś zamiennik przepływomierz powietrza?? Polecacie coś A może ma ktoś na zbyciu i odsprzeda ??0
Seat Alhambra 1.8t 20v przepływomierz powietrza
|
18-08-2019, 20:02
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 18-08-2019, 20:03 przez Marcin1072.)
Witam mam pytanie zakładał ktoś zamiennik przepływomierz powietrza?? Polecacie coś A może ma ktoś na zbyciu i odsprzeda ??0
18-08-2019, 20:39
Kupiłem Pierburga za chyba 280 zł z przesyłką.
21-08-2019, 15:12
podepnę się pod temat, bo akurat trochę czasu mam, może ktoś podpowie jaką wartość g/s powinna mieć przepływka ATM (jest tożsama z AWC) dla max przepływu ? Wydaje mi się, że moja pada, ale chciałbym to stwierdzić, zanim kupię.
21-08-2019, 18:41
Ech. Nic nie rozumiecie ( mówię ogólnie o ludziach). Robiłem wskazuje przepływomierz uwarunkowane jest id wielu rzeczy. Słowo prze-ply-wo-mierz to coś co mierzy jakiś przepływ. Chodzi oto że coś przepływa (powietrze) i teraz to ile przepływa jest zależne od turbiny od tego czy jest przypchany katalizator od tego jak się otwierają zawory ( jak długo bo krzywki moga być wytarte na wałku od tego czy rura dolotowa za przepływomierzem jest szczelna bo silnik będzie zasysał powietrze bokiem a nie przez przeplywke. Itd itd. Sam element jako przeplywka jest mało istotnym i prostym elementem. Daje tylko informacje do komputera silnika czy już silnik dostaje dużo powietrza by pozwolić lać paliwo by było ekologicznie (przyjaźnie dla środowiska).
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
21-08-2019, 19:21
Wesol, dużo informacji, ale nie na temat...
Nie wiem jakie mają być wartości, ale porównaj z moimi wskazaniami - stara oryginalna przepływka: http://vaglogi.pl/log-003_020_rg7D1.html http://vaglogi.pl/log-003_020_4cr608.html Nowa Pierburga: http://vaglogi.pl/log-003_020_ey9ae3.html http://vaglogi.pl/log-003_020_aoxr6aj.html Myślę jednak, że lepiej w necie wyszukać dane dla ATM.
21-08-2019, 21:05
Ale ty się bawisz pedałem gazu. W kolumnie throt nagle widać że puszczasz pedał gazu. Masz wcisnąć do kina i trzymać a ty w pierwszych logach się bawisz a w następnych dopiero w od 2100 obr wciskasz na maxa. Napewno też jest jakaś grupa w której jest zadana wartość i rzeczywista. To trzeba porównywać razem z doładowaniem a nie że wartości z neta brać.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
21-08-2019, 21:51
(21-08-2019, 21:05)wesol napisał(a): Ale ty się bawisz pedałem gazu. W kolumnie throt nagle widać że puszczasz pedał gazu. Masz wcisnąć do kina i trzymać a ty w pierwszych logach się bawisz a w następnych dopiero w od 2100 obr wciskasz na maxa. Skończ już, bo kiedyś Ci to tłumaczyłem, a Ty nadal to samo...
28-08-2019, 07:38
MAX wskazanie przepływki na 3 biegu przy pełnym obciążeniu silnika (czyli mniej więćej w okolicy momentu max) pozwala określić czy przepływka zaniża wartości, co jest pośrednim wskazaniem do jej wymiany... A serwisówka podaje te przepływy i pytam czy ktoś ma wiedzę na ten temat...
28-08-2019, 10:00
Nawet jakby moment był równy powiedzmy od 2500 do 5000 obr to wskazania przeplywki będą nieco malały. To wynika z tego że im szybciej coś się przemieszcza tym opory, tarcie bardzie hamuje. Tu mamy powietrze które też na tych rurach, zaworach też ma opory. Dlatego gdyby nie opory to by nie stosowano po 4 czy 5 zaworów na cylinder.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
28-08-2019, 13:44
Tak, to prawda, ALE CO TO MA do rzeczy, i jak się ma do mojego pytania ?
Ba, podajcie mi jakikolwiek maksymalny prawidłowy przepływ g/s dla silnika ATM to sobie zloguję pełen zakres i sprawdzę czy gdzieś się do wyniku zbliża. Tylko tyle i aż tyle.... |
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|