02-05-2019, 22:12
czujnik ciśnienia spalin (dpf)
|
02-05-2019, 22:40
Pomyśl chwilę co za pytanie dziecinne zadajesz.
Są wersje że oba przewody są podpinane do DPF i są z jednym. Pomyśl czemu?
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
02-05-2019, 23:19
Przepraszam, ale jestem zielony temacie, dlatego pytałem. Ale ok, poszukam odpowiedzi na dziecinne pytanie gdzie indziej. Dzięki.
03-05-2019, 02:11
Czujnik różnicy ciśnien na DPF. Skoro tak to musi badać ciśnienie przed i za DPF. DPF zapchany to jest duża różnica ciśnienia. Jeśli jest podpięty tylko jeden wężyk to logiczne że ten przed DPF czyli za turbo przed DPF. Za DPF to tak jakby na końcu wydechu czyli mierzy ciśnienie atmosferyczne wokół nas. Dlatego nie musi być podpięty i sobie wisi.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
03-05-2019, 18:10
Dziękuję.
U mnie chyba jest zapchany dpf bo jest taka różnica 67 hPa.Na biegu jałowym.Prosze o jakieś sugestie.I być może to jest przyczyną częstego wypalania,dodam,że podmieniłem czujnik g450.
Dodam,że w vw polo 1,6 tdi cr mam różnicę ciśnienia 2,24 hPa.
04-05-2019, 18:56
No patrz a jednak coś jest zwalone.
To ci podpowiem jeszcze. Sprawdź czy ta rurka stalowa na DPF jest drożna aż tam w środku w puszce. Jak wszystko szczelne, drożne to poza tym że DPF już umarł to bym pomyślał co było tego przyczyną. Czy turbo lejące czy wtryski do luftu.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
jest drożna bo jak podmieniałem czujnik to zapaliłem auto to leciały spaliny to raczej jest ok.Ja to auto użytkuje od 2 miesięcy,a sprawdzałem wtryski i są w normie.A co myślicie o zastosowaniu jakiegoś środka czyszczącego dpf?
04-05-2019, 21:59
Na czym są w normie? Na vcds? To nie jest sprzęt do sprawdzania wtrysków. DPF to nie koszula by ją wybielaczem traktować czy prac. Im więcej ja szprycujesz chemikaliami tym bardziej go dobijasz. Daj mu pracować w prawidłowych warunkach czyli odpowiednie zasilanie w powietrze oraz ładnie rozpylone paliwo w komorze a sam sobie poradzi i nie jest mu straszne 500 tys km czy nawet i 800 tys km. Ja mam dwa auta a DPF i w jednym ostatnio podpiąłem vcds to było że wypalanie byli 4 km temu a nie było żadnych oznak ( kopcenie czy inny dźwięk). Jedno auto ma 180 tys drugie 300 tys i oba nawet nie mają cienia problemów z DPF ale turbo i wtryski zdrowiutkie.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
|
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
Podobne wątki… | |||||
Wątek: | Autor | Odpowiedzi: | Wyświetleń: | Ostatni post | |
Czujnik poziomu czynnika redukującego | popo666 | 2 | 105 |
22-03-2024, 14:10 Ostatni post: popo666 |
|
2.0 TDi CFFB kontrolka ciśnienia oleju pytanie | yros | 0 | 1,214 |
21-10-2021, 20:54 Ostatni post: yros |
|
Czujnik temperatury AdBlue | fotofloresy | 24 | 11,302 |
29-07-2021, 19:30 Ostatni post: turek |
|
Akcja serwisowa - Afera z emisją spalin | sharanik | 50 | 18,676 |
30-06-2019, 13:23 Ostatni post: michal_turek |
|
AdBlue - czujnik poziomu płynu | piok | 122 | 65,145 |
19-01-2019, 21:36 Ostatni post: wesol |
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości