Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Dodatkowa nagrzewnica powietrza w kabinie.
#31
Ta grzałka jest rewelacyjna Heart Dzisiaj 13 stopni na zewnątrz, odpaliłem auto i cisza na VCDS-ie, dałem na klimatroniku ciepło na max i się załączyła.
[Obrazek: Ky6eKKH.jpg]
Na początku 77A i około 1000Watt, po czasie na ~44A i około 600Watt, na końcu 33A i ~470Watt.

Grzeje do chwili, gdy płyn chłodniczy uzyska ~75 stopni.

Po kilkunastu sekundach ciepłe powietrze w kratkach. Jeden z najlepszych modów w aucie Wink

Najlepsze że alternator 140A bez problemu sobie z nią radzi i to na wolnych obrotach. Napięcie nie spada poniżej 14,3V.
Według VCDS-a jej max prąd to właśnie 77A.
[Obrazek: wdVSw4r.jpg]
Dla mnie najlepsza wiadomością jest to, że grzeje na zawołanie, a nie tak jak to opisywali poniżej 4 stopni Celsjusza. Cool
Odpowiedz




#32
Ufff , już mi zostało tylko podłączenie CAN .
Pamietasz jakie piny były na wtyczce w grzałce ?
1 CAN high
2 CAN low

??
Tak jak w schemacie ?
   
Odpowiedz
#33
Nie może być inaczej niz na schemacie. Ja się wpiołem pod panel klimatronik.

Zaglądnął bym pod dechę, ale auta nie mam od dwóch tygodni Confused
Odpowiedz
#34
Łeeee Confused
Trafiłem uszkodzoną .
Jeszcze raz trzeba będzie pruć .
   
Albo kupię następną albo dam do naprawiaczy , będą przynajmniej poprawione luty .
Grzałkeę widzi to przynajmniej wiadomo , że prawidłowo podłączona .
Odpowiedz
#35
Daj do naprawy, z tego co czytam to ich przypadłość. Ale to nie wina producenta, tylko uni... derektywy, aby używać do lutowania cyny bezołowiowej, która jest mniej elastyczna po wystygnięciu.
Odpowiedz
#36
No do zimy jestem gotów . Też skończyłem Tongue

   

Stwierdzam ,że grzałka Z35- ta wersja po CAN-ie jest ciekawsza do zabaw VCDS-em . Ciekawie można ją podgladać .
Acha takie szybkie spostrzeżenie : reczne włączanie w każdej temperaturze
przekręcamy pokrętło temperatury klimatronika na MAX ,
A jak chcemy szybko wyłączyć to na MIN
Odpowiedz




#37
(10-05-2019, 22:16)Maciej_F napisał(a): A jak chcemy szybko wyłączyć to na MIN

Właśnie się zastanawiałem czy można ją w jakiś sposób wyłączyć Undecided teraz już się nie zastanawiam Cool
Odpowiedz
#38
''Następna zrazą '' trzeba spróbować znaleźć Security Access (16) i spróbować wejść w kodowanie (07) .
Odpowiedz
#39
Ale to przecie logiczne jest to jak to działa. Nie może być tak że dajesz na zimne a grzałka grzeje tak jak dając na gorące by nie grzała. Po to jest by działała.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Odpowiedz
#40
A no jo . Musi się dać jakoś wyłączyć .

Tak z pamięci jeszcze parę uwag dla leniwych jak będa chcieli to robić .
Nie musimy pruć pół samochodu .

Kabel plusowy przepchniemy przez przelotkę od strony kabiny. Nie musimy w komorze silnika nic demontować . Jak ktoś z dwóch stron zarobi kabel plusowy o długości 1,95 mb to ma go idelanie wpasowany na miejsce .

Kabel minusowy można podłączyć pod karoserię bliżej przy tunelu środkowym . Nie trzeba ryć przy klamce od maski .

Trzeba zdemontować poduszkę kolan (badzo łatwe) ale nie trzeba rozłączać poduszki . Wystarczy jak będzie wisieć na kabelku - nie przeszkadza .

Przy wkładaniu nagrzewnicy PTC nie zapomnieć o ustawieniu temp klimatronika na MAX . Nic nie musimy wtedy roząłczać przy ciegłąch klapek klimatronika .

Nie trzeba dokupować nowej osłony plastikowej ( maskownicy) nagrzewnicy . Z istniejącej trzeba odciąć zaślepkę cześci grzałki PTC .

Ze sterowaniem CAN łatwiej jest się podąłczyć przy panelu klimatronika , niż się gimnastykować przy Gateway'u
Odpowiedz




Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Błąd czujnika jakości powietrza koleś 8 3,400 13-09-2020, 14:11
Ostatni post: Maciej_F
  Dodatkowa pompka wody Romek76 5 1,364 10-03-2020, 23:49
Ostatni post: Stefano

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości