Ta grzałka jest rewelacyjna Dzisiaj 13 stopni na zewnątrz, odpaliłem auto i cisza na VCDS-ie, dałem na klimatroniku ciepło na max i się załączyła.
Na początku 77A i około 1000Watt, po czasie na ~44A i około 600Watt, na końcu 33A i ~470Watt.
Grzeje do chwili, gdy płyn chłodniczy uzyska ~75 stopni.
Po kilkunastu sekundach ciepłe powietrze w kratkach. Jeden z najlepszych modów w aucie
Najlepsze że alternator 140A bez problemu sobie z nią radzi i to na wolnych obrotach. Napięcie nie spada poniżej 14,3V.
Według VCDS-a jej max prąd to właśnie 77A.
Dla mnie najlepsza wiadomością jest to, że grzeje na zawołanie, a nie tak jak to opisywali poniżej 4 stopni Celsjusza.
Na początku 77A i około 1000Watt, po czasie na ~44A i około 600Watt, na końcu 33A i ~470Watt.
Grzeje do chwili, gdy płyn chłodniczy uzyska ~75 stopni.
Po kilkunastu sekundach ciepłe powietrze w kratkach. Jeden z najlepszych modów w aucie
Najlepsze że alternator 140A bez problemu sobie z nią radzi i to na wolnych obrotach. Napięcie nie spada poniżej 14,3V.
Według VCDS-a jej max prąd to właśnie 77A.
Dla mnie najlepsza wiadomością jest to, że grzeje na zawołanie, a nie tak jak to opisywali poniżej 4 stopni Celsjusza.