Liczba postów: 4
Liczba wątków: 3
Dołączył: Oct 2018
Reputacja:
0
28-10-2018, 13:37
Witam jestem szczesliwym posiadaczem sharana od kilku tygodni. Auto kupione w Szwecji z instrukcja również w tym jezyku.Przejrzałem ogolnie te instrukcje ale nic nie znslazlem. Mam problem z przetwornica. Auto posiada wbudowane wewnatrz kabiny gniazdko. Okazuje sie ze nie dziala. Sprawdzalem miernikiem brak jakiegokolwiek napiecia. I teraz pytanie czy może być to bezpiecznik samej przetwornicy, jeżeli tak czy ktoś może zna jego oznaczenie. A może jest jakiś specjalny włacznik o ktorym moze jeszcze nie wiem. W załączniku zdjecie.
Liczba postów: 426
Liczba wątków: 48
Dołączył: Mar 2013
Reputacja:
7
28-10-2018, 14:53
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 28-10-2018, 14:56 przez koleś.)
Miernikiem sprawdzałeś na odpalonym silniku? Bo na postoju to tam ponoć nie ma prądu.
Tempomaty w grupie VAG. Wiązki, montaż, kodowanie. Śląsk i okolice. 510 150 407
Liczba postów: 14,561
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Tam są trzy kable czerwony czarny i żółty. Pewnie dwa pierwsze to zasilanie a żółty to po stacyjce. Na postoju raczej słabo widzę by była cały czas zasilana z Aku bo ma moc max coś koło 150 wat. To daje kilkanaście amper poboru.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 14,561
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Ale nie o tym tu mowa. My rozmawiamy o przetwornicy z 12 V na 230 V jak z gniazdka w domu.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 270
Liczba wątków: 19
Dołączył: Jan 2015
Reputacja:
1
Zacznij od sprawdzenia bezpiecznika. Na forum znajdziesz rozpiskę
Liczba postów: 14,561
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Czyli nie mówimy tu o przetwornicy tylko w zasadzie o ogrzewaniu z sieci dość popularnej w Skandynawii. Każdy wykupuje sobie na parkingu i ustawia kiedy ma się włączyć prąd i auto hak przyjdziemy będzie nagrzane i miało rozruch jak w lato.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.