Liczba postów: 64
Liczba wątków: 8
Dołączył: Nov 2010
Reputacja:
0
Dziś nieoczekiwanie w ruchu miejskim, zaświeciła się kontrolka od ręcznego , pojedynczy sygnał i napis na całym fisie ... stop .... coś tam break(czyli jakby klocki) i na końcu ..service manual 30000 ...Po 20-30 sekundach wszystko znikło i po przejechaniu ze 100 km jest ok.Znaczy hamulce w porządku nic się nie zaświeca.Klocki i tarcze zmieniałem zaraz po kupnie czyli z 5 tys temu.Dzwoniłem do mechanika i mówi jeżeli byłby problem z klockami(mam czujniki zuzycia) to co to ma do przebiegu 30 tys.Musi to być jakiś serwis hamulcowy po tym przebiegu , ale on o tym w tym aucie jeszcze nie słyszał.Co wy o tym sądzicie?Co to u licha było, bo ruch był konkretny i tu nagle taki napis i nie wiadomo co robić.
Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
wlacznik pod pedalem hamulca noznego szwankuje lub malo plynu hamulcowego wychwycił plywak w zbiorniczku. Nie wiem co to byl za komunikat wiec zgaduje.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 64
Liczba wątków: 8
Dołączył: Nov 2010
Reputacja:
0
Płyn ok , sprawdziłem.Włącznik nie wiem , no ale co miałoby znaczyć że service manual 30 tys?.No ale nic , jak to się mówi nie ma po co sobie życia komplikować, narazie nic się nie dzieje.Jutro mam trase więc zobaczę czy coś się nie będzie działo, tylko problem w tym że to prawdopodobnie są hamulce.Będę miał ciągle na myśli ten błąd i komfort jazdy się zmieni.Podłączę się jeszcze do vaga i zobaczymy czy coś zarejestrował.Martwi mnie jeszcze jedna rzecz , mianowicie ostatnio znowu zaświeciła mi się kontrolka oleju (temat poruszany w innym wątku przezemnie ) i po postoju przez parę minut znikła.Olej powyżej połowy, teraz znowu ten błąd może jedno i drugie ma związek, może kabloteka gdzieś nie łączy.Trochę pośmigam i będzie widać...może.
Liczba postów: 2,158
Liczba wątków: 90
Dołączył: Feb 2011
Reputacja:
9
masz serwis olejowy i serwis okresowy i moze ten drugi ci się zapalił , ale powinien byc teraz widoczny po każdym odpaleniu przez parę sekund. Może po prostu miałeś lekko zaciągnięty ręczny wtedy pokazuje się kontrolka jak ruszasz i dzwoni , piszczy sygnał aby się zatrzymać i jest napis Stop break...., lub sam wyłącznik przy ręcznym hamulcu coś przyszfankował. Sprawdź.
Proszę pisać na Maila bo PW jest zapchane.
Liczba postów: 593
Liczba wątków: 96
Dołączył: Feb 2010
Reputacja:
3
a sprawdzałeś czy na komputerze coś zostało ??
Liczba postów: 64
Liczba wątków: 8
Dołączył: Nov 2010
Reputacja:
0
Dziś trochę pobawiłem się vagiem i po połączeniu się z break w poszukiwaniu błędów udało mi się odczytać jeden który był, Error 812-------------- Unknown Trouble Code co to u licha oznacza?Po zkasowaniu błędów pojawia się z powrotem,myślę że on może a nawet ma coś wspólnego z tym komunikatem co się kiedyś pokazał.Wie ktoś co oznacza ten błąd?
Liczba postów: 553
Liczba wątków: 10
Dołączył: Sep 2010
Reputacja:
9
00812 - Brake Pressure Release Solenoid F84 (Samowyzwalający się włącznik cewki ciśnienia układu hamulcowego F84)
Liczba postów: 64
Liczba wątków: 8
Dołączył: Nov 2010
Reputacja:
0
Samowyzwalający czyli to znaczy że może być on do wymiany czy też może to być jakiś błąd sporadyczny.Udało mi się go wczoraj skasować ten błąd, tylko innym vagiem i narazie nie wraca.
Liczba postów: 64
Liczba wątków: 8
Dołączył: Nov 2010
Reputacja:
0
Dziś mi wyskoczyło takie coś STOP BREAK FAULT SERVICE MANUAL dodatkowo migała kontrolka ręcznego.Po paru sekundach wszystko ok.Płyn ok, klocki też co to u licha może być?