19-05-2014, 21:48
ja w mrozy zapalam silnik, odskrobie szyby i po przejechaniu 4-5 km chodzi już na lpg. Przy codziennych dojazdach do pracy 10 litrów beny styka na miesiąc
seat alhambra 1,8T
LPG seat alhambra 1.8T
|
19-05-2014, 21:48
ja w mrozy zapalam silnik, odskrobie szyby i po przejechaniu 4-5 km chodzi już na lpg. Przy codziennych dojazdach do pracy 10 litrów beny styka na miesiąc
seat alhambra 1,8T
20-05-2014, 14:57
Obecnie po zmianie miksera na sekwencję czas do przełączenia się wydłużył. Nie jestem super fachowcem od gazu ale działa to mniej więcej tak:
Mikser przełączał leciutko podgrzany gdy dostał strzała z pedału gazu - negatywne było to że czasem miałem sytuację taką że np. wyjeżdżając i dając gazu owszem przełączył ale i przydechł - później już szedł. Sekwencja przełącza się automatycznie po osiągnięciu zaprogramowanej temp. - ta temp. też nie powinna być za niska - odległość przejechana do momentu przełączenia będzie też zależeć od temp. otoczenia, inaczej będzie gdy auto w zimie stoi pod chmurką a inaczej w lecie. Na Sharanie jeszcze o zimie nie mogę powiedzieć - Cordoba silnik AEE przełączała po ok 4-5km (po nocy na mrozie) z garażu 2-3km. Sharan ADY przy obecnych temp. ok. 2-3km od startu, ale np. w niedawne chłody 3-4km.
Prawdę swą należy mówić głośno, nie schlebiając ani rzeczom, ani wypadkom, ani stosunkom, ani ideom - St. Żeromski
- Pozdrawiam - moja www - kontaktować się ze mną proszę przez e-mail
20-05-2014, 17:11
Z tego co pamiętam to temperatura robocza silnika musi być koło 70st. nim gaz wskakuje.. Tak mi się wydaje.
BAN ZA NIEDOJRZAŁOŚĆ ADMINISTRATORA
20-05-2014, 17:20
tak to by sie zgadzalo 70 farenchajtów to okolo 21 stopni celcjusza. Tak przy mniejwiecej 25 stopniach juz gazownicy ustawiaja.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Omegaz daje dwie możliwe temperatury przełączenia na gaz - 40 i 90 st. Stag - wedle chęci instalatora/użytkownika (ja mam w trzech autach między 20 a 30 st. - w zależności od zastosowanych wtrysków i silnika).
03-06-2014, 21:24
Dziękuję wam za zabrany głos. Na pewno podzielę się doświadczeniem gdy założę LPG. Pozdrawiam
BAN ZA NIEDOJRZAŁOŚĆ ADMINISTRATORA
06-06-2014, 00:55
A mi spala 12 gazu w trasie przy ekonomicznej jeździe.. auto świeżo kupione od Niemca.. sekwencja 8 letnia .. kilku kolegó mi mówiło że w 1,8T przy duzym przebiegu na LPG katalizator się zapycha i lepiej go wymienić lub usnąć... ostatnio na warsztacie stałą audi 1,8T 99 rok gdzie gośc 1,5 roku jeździ na gazie ale dużo robi km i mocno cisnie pedał... ponoć zatkał kata i spaliny się cofnęły i rozwaliły turbinę! koszt regeneracji to 1000zł o montażu i demontaży nie wspomnę
06-06-2014, 01:34
Czym zatkał kata? Czystszymi spalinami po LPG? Czy może olejem z zajechanej turbiny?
08-06-2014, 11:12
moze przemieliło coś przez silnik i wtedy zatkał kata
Astra wybijała plomby od gleby
AleHandro zapewnia KOMFORT
08-06-2014, 11:37
to by juz bylo po silniku. Generalnie to jest opcja ze wklad katalizatora sie rozpadl i tak sie ustawil ze zatkal wydech. Ja tam jednak nie jestem za kastracjamu kataliatorów i czepiania sie tego elementu. Wiele aut widzialem i naprawialem i jakos nie mialem okazji by dostac takowego w swoje lapki co to kat byl problemem. Raz w vivaro kolega robil bo turbo sie wykrzaczyło i poszlo sporo w wydech i uszkodzilo wkald kata ze sie sypalo z niego to rozumiem ze wydlubal koles katalizoator.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
|
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|