Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Sharan AUY kolejne podejście
#1
Sharan mi zgłupiał na amen.
Przyszła zima, potrafił sobie ni z gruchy ni z pietruchy zgasnąć i pół minuty trzeba było kręcić, żeby zapalił. Wymienione oringi na pompkach, pali z pół obrotu, nie gaśnie. Przy okazji majster coś podłubał przy jakichś ustawieniach i auto pali jak smok - miasto jakieś 12-15, trasa 9-10. Wcześniej palił dużo mniej. Po ostatnich dłubaniach auto nie ma mocy, na 4 biegu ledwo dokręca do 3500 obrotów.
Logi
dynamiczny bieg 3
http://vaglogi.pl/log-011_013_U3Pe1z.html
dynamiczny bieg 4
http://vaglogi.pl/log-011_013_s1l0U.html
statyczny
http://vaglogi.pl/log-011_013_qG2phYy.html
Czy na tej podstawie możemy coś powiedzieć? Jakieś logi jeszcze dołożyć, żeby był obraz sytuacji? Pomóżcie, bo mi już ręce opadają.
Odpowiedz




#2
Turbo się zachowuje bardzo dziwnie. Wstaje dość późno a później już faluje góra dół. Problem też i z cylindrem nr4 tu bym szukał przyczyny braku mocy. Takie wartości miałem jak mi pękł tłok. U ciebie oczywiście nie musi być to samo co i u mnie ale: mógł "Ala" mechanik zamontować pompki na starych śrubach lub podkladkach i bał się dokręcić z momentem i teraz brakuje kompresji. To taki przykład. Dopytaj co ci tam niby poustawiał i jak to robił i napisz tutaj.
Odpowiedz
#3
Cały czas zachodzę w głowę, dlaczego jest tak, że turbo dokręca do 2,5 bara po czym jest spadek na 1.9 i potem znów rośnie. Tak ma być? To wyraźnie czuć w aucie - przyspiesza i dziura. I potem już muli.
Odpowiedz
#4
Nie nie powinno. Masz ciśnienie zadane i rzeczywiste. Powinno jeść i z drugim się pokrywać z różnicami do około 50 mBar. Pompkę 4 zamień z 1 lub 2 i zaloguj znowu 013 dynamicznie dwa razy z rzędu.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Odpowiedz
#5
Co mu to wesol da ta podmiana , skoro przed wymiana wszystko było ok!!!. No chyba że mechanik dorobił jej uszy.
Odpowiedz
#6
Nie mam gwarancji czy coś się nie stało przy tej wymianie oringow. Mógł nawet tylko wyszczotkowac końcówki na pompowtryskach. Poprostu chce wiedzieć czy pójdą korekcje za pompką a już na plusie prawie 1.30 to sporo.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Odpowiedz




#7
No dobra, pociągnąłem majstra za język. Nie do końca chciał mi powiedzieć, co oni tam dłubią ale wylazło szydło z worka.
Zaczęło się od tego, że przy wymianie oringów na pompkach przestawili kąt synchronizacji. Bo majster ma taki sam silnik u siebie, sprawdził, że u niego jest ileśtam i u mnie ustawił tak samo (cholera wie po co). Od tego czasu nie można dojść do ładu a to z mocą, a to ze spalaniem.
Wczoraj dopiero w bloku 4 stwierdziłem, że synchronizacja jest na +6. Przestawiłem na 0. Logi poniżej
Tróka dynamicznie
http://vaglogi.pl/log-004_013_011_j5fDP.html
Czwórka dynamicznie
http://vaglogi.pl/log-004_013_011_vlssWvo.html
Statyczne
http://vaglogi.pl/log-013_011_004_AZReb6R.html
Jedzie lepiej, ale nie widzę różnicy w spalaniu. Znaczy pali jak smok, przynajmniej wg kopma pokładowego.
A co ważne. Spalanie chwilowe na postoju było 0.7, po przestawieniu synchronizacji na 0 wzrosło do 0.8. Majstry twierdzą, że nie mogą zejść poniżej 0.7 i że od tego zależy ogólne spalanie samochodu. Dlatego też dłubali w tej synchronizacji, żeby zejść niżej, jak schodzi do 0.7 to auto muli.
Jakieś sugestie? Czy zepchnąć do Wisły? Sprzedać?
Odpowiedz
#8
pojezdzij trochę komputer tez to musi zaadoptować miałem w passacie 2.0 na dwóch walkach rozjechana synchronizacje i tez tam po 5 stopni było i powiem ze były problemy z autem dymil z rury jak swieca dymna nie miał mocy i tez zarl paliwa
po ustawieniu nie to auto

[/quote]

Odpowiedz
#9
Nic się nie musi adoptować. Wkłada się nawet i nowe kompy i ma chodzić odrazu dobrze. Nowe auto z fabryki ma w salonie po 3-5 km i też ma chodzić idealnie. Jeśli jest coś nie teges to albo na wale korbowym koło napędowe paska rozrządu się przestawia bo ścina klin albo na wałku w głowicy też może się przestawić na śrubie centralnej albo wałek chinol albo już wytarty
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Odpowiedz
#10
Witam.

Auto będzie paliło, jak smok, bo kąt początku wtrysku i czas wtrysku mają kosmiczne wartości, a dlaczego tak jest, to niech Ci majstrowie wytłumaczą, przecież wzięli za to pieniądze i to ich problemem jest aby auto jeździło prawidłowo, zawsze można oddać sprawę do sądu, forum jest od pomagania tym co chcą sobie sami pogrzebać przy autach i udzielają się na forum, a nie od pomagania warsztatom, które za to pieniądze biorą i nie uczestniczą w rozwoju wiedzy na forum. Przecież, to jest złoty biznes, bierzesz pieniądze za spier... naprawę/wymianę, a potem właściciel za pomocą forum musi sam sobie naprawiać auto.

Pozdrawiam
Odpowiedz




Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości