Liczba postów: 1,474
Liczba wątków: 38
Dołączył: Oct 2011
Reputacja:
6
Turbo się zachowuje bardzo dziwnie. Wstaje dość późno a później już faluje góra dół. Problem też i z cylindrem nr4 tu bym szukał przyczyny braku mocy. Takie wartości miałem jak mi pękł tłok. U ciebie oczywiście nie musi być to samo co i u mnie ale: mógł "Ala" mechanik zamontować pompki na starych śrubach lub podkladkach i bał się dokręcić z momentem i teraz brakuje kompresji. To taki przykład. Dopytaj co ci tam niby poustawiał i jak to robił i napisz tutaj.
Liczba postów: 42
Liczba wątków: 8
Dołączył: Oct 2014
Reputacja:
1
Cały czas zachodzę w głowę, dlaczego jest tak, że turbo dokręca do 2,5 bara po czym jest spadek na 1.9 i potem znów rośnie. Tak ma być? To wyraźnie czuć w aucie - przyspiesza i dziura. I potem już muli.
Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Nie nie powinno. Masz ciśnienie zadane i rzeczywiste. Powinno jeść i z drugim się pokrywać z różnicami do około 50 mBar. Pompkę 4 zamień z 1 lub 2 i zaloguj znowu 013 dynamicznie dwa razy z rzędu.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 1,474
Liczba wątków: 38
Dołączył: Oct 2011
Reputacja:
6
13-02-2018, 19:19
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 13-02-2018, 19:21 przez Bogos.)
Co mu to wesol da ta podmiana , skoro przed wymiana wszystko było ok!!!. No chyba że mechanik dorobił jej uszy.
Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Nie mam gwarancji czy coś się nie stało przy tej wymianie oringow. Mógł nawet tylko wyszczotkowac końcówki na pompowtryskach. Poprostu chce wiedzieć czy pójdą korekcje za pompką a już na plusie prawie 1.30 to sporo.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 107
Liczba wątków: 3
Dołączył: Apr 2016
Reputacja:
1
15-02-2018, 08:49
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 15-02-2018, 09:15 przez slawiec.)
pojezdzij trochę komputer tez to musi zaadoptować miałem w passacie 2.0 na dwóch walkach rozjechana synchronizacje i tez tam po 5 stopni było i powiem ze były problemy z autem dymil z rury jak swieca dymna nie miał mocy i tez zarl paliwa
po ustawieniu nie to auto
[/quote]
Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Nic się nie musi adoptować. Wkłada się nawet i nowe kompy i ma chodzić odrazu dobrze. Nowe auto z fabryki ma w salonie po 3-5 km i też ma chodzić idealnie. Jeśli jest coś nie teges to albo na wale korbowym koło napędowe paska rozrządu się przestawia bo ścina klin albo na wałku w głowicy też może się przestawić na śrubie centralnej albo wałek chinol albo już wytarty
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 1,342
Liczba wątków: 1
Dołączył: Nov 2015
Reputacja:
27
15-02-2018, 13:12
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 15-02-2018, 13:18 przez tolus24.)
Witam.
Auto będzie paliło, jak smok, bo kąt początku wtrysku i czas wtrysku mają kosmiczne wartości, a dlaczego tak jest, to niech Ci majstrowie wytłumaczą, przecież wzięli za to pieniądze i to ich problemem jest aby auto jeździło prawidłowo, zawsze można oddać sprawę do sądu, forum jest od pomagania tym co chcą sobie sami pogrzebać przy autach i udzielają się na forum, a nie od pomagania warsztatom, które za to pieniądze biorą i nie uczestniczą w rozwoju wiedzy na forum. Przecież, to jest złoty biznes, bierzesz pieniądze za spier... naprawę/wymianę, a potem właściciel za pomocą forum musi sam sobie naprawiać auto.
Pozdrawiam