Liczba postów: 844
Liczba wątków: 22
Dołączył: Mar 2016
Reputacja:
5
Albo trafiłeś na prawdę fatalne szczotki albo masz ponad 400 000 nalatane bo średnio do takiego przebiegu powinny wytrzymać. W alternatorze na wirniku są pierścienie i tu się szczotki zużywają wolniej niż przy komutatorach, jak bywało w prądnicach.
Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Dokładnie tyle samo miałem napisać. Tych altkow różnych rozmiarach to w piwnicy miałem sporo. Część porozbieralem na części to też zauważyłem że szczotki czasami są wytarte do połowy a czasem tylko troszkę z 1/4. U ojca w aucie skończyły się właśnie przy 400 tys km. Ale szczotki to koszt znikomy i można wymienić samemu. Odradzam zakładanie regulatora nowego z zamiennika. Są liche a jeszcze część ma nieprawidłowe napięcie co powoduje problemy.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.