Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Uprzejmie proszę pomóc mi przeanalizować Logi wtrysków i przepływomierza AUY 115
#31
(05-11-2017, 22:48)wesol napisał(a): Tyle razy mowilem ze zalanie oleju do 2t obniza bipy. Ale to ich przecie nie leczy. To tylko póki jest ten olej w paliwie je dosmarowuje chwilowo. Ale lej olej do auta ktore ma dpf to zobaczysz jak szybko usmiercisz ten fitr a przy okazji turbine i wtryski tez.

Dziękuję za słowa ostrzeżenia. Bardzo doceniam pomoc, jednak nie jestem w stanie znać wszystkich wypowiedzi na forum ;-)
Wyjeżdżę to paliwo do końca i zobaczę co się będzie działo. Na chwile obecną finansowo wydaje mi się, że tylko używane pompki po okolo 300-350zl z wydrukami ze stołu i gwarancja rozruchową wchodzą w grę.
Odpowiedz




#32
Ta jasne. Powodzenia w znalezieniu takich pompek.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Odpowiedz
#33
(06-11-2017, 06:46)wesol napisał(a): Ta jasne. Powodzenia w znalezieniu takich pompek.

Chodziło mi o to, że takie właśnie widziałem. Daja niby 21dni gwarancji. Ale jest zakład, gdzie możliwy montaż u nich. Wiec niech wsadzą i podłączymy i zobaczymy. Jak będzie ok to ok. Jak nie niech wyciągają. Tak myślałem.
Odpowiedz
#34
A to probuj. Cale 21 dni gwarancji? Nie no pieknie. Moze na godziny niech to przelicza bedzie duzo wieksza liczba.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Odpowiedz
#35
Ja rozumiem, że to nie jest gwarancja. Może zdechnąć za 2 miesiące, rozumiem to. Jest to czas na sprawdzenie, czy to w ogóle działa. Ale gdzie szukałem regeneracja za sztukę 685zł. Chyba, że kolega Wesol zna kogoś kto robi trochę taniej a dobrze to bardzo bym prosił o jakiś namiar. No bo szukałem sam ale nie mam pojęcia komu można zaufać.
Odpowiedz
#36
U Jacka Bugajskiego z Lowicza 509963064
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Odpowiedz




#37
(06-11-2017, 12:49)wesol napisał(a): U Jacka Bugajskiego z Lowicza 509963064

Dziękuję serdecznie
Odpowiedz
#38
Witam. Zakupiłem pompki regenerowane z firmy zajmującej się regeneracją. Kurier przywiózł nowe i zabrał stare. Dostałem gwarancję itp na 12 miesięcy.
Wtryski zamontowane tak jak powinno się to robić, dostałem wtryski bez uszczelek, więc musiałem zakupić nowe komplety.

Logi na nowych wtryskach statyczne https://log.malonetuning.com/spreadsheet/34787


Samochód, odpala dobrze, ale się trzęsie silnik na wolnych obrotach jakby miał odpaść...
Dawki ogromne, na początku były w granicach 1,12, po dwóch dniach jak widać....

Rozumiem, że pompki śmietnik mi przysłano? Raz ustawione na 225 stopni, potem na 180 i nic nie zmieniło to.

Czy mogę reklamować pompki wymagając nowych razem z zestawem uszczelek lub zwrotem kosztów za wymianę itp? (pytam, czy ktoś zna przepisy i prawa na moją stronę). Jutro będę dzwonił do firmy, ale najpierw chciałem zasięgnąć waszej opinii. Synchronizację wałka rozrządu mam na 0 więc chyba tu będzie dobrze?


Czy może po wymianie powinienem zrobić jakąś adaptacje???


Czekam na informacje z niecierpliwością....
Odpowiedz
#39
Bardziej szukałabym tutaj winy w złym montażu tych pompek . Sam to robiłeś czy ktoś cije wbijał w gniazda pompek że tak powiem??
Odpowiedz
#40
(12-11-2017, 15:16)Bogos napisał(a): Bardziej szukałabym tutaj winy w złym montażu tych pompek . Sam to robiłeś czy ktoś cije wbijał w gniazda pompek że tak powiem??

Kolego Bogos, sam je montowałem. Z należytą dbałością o szczegóły. Wcześniej moje pompki też sam montowałem i wszystko było dobrze. Nie wiem gdzie mógłbym popełnić błąd. Uszczelki założone nowe, gniazda dokładnie wyczyszczone i odtłuszczone, pompki ręcznie wsadzone równo w gniazda, piny i kostki wyczyszczone i dogięte, dokręcone nowymi śrubami z siłą 4N i 90 stopni, suwmiarką odmierzone od krawędzi głowicy, śruby za pomocą czujnika zegarowego z najniższego poziomu do oporu i minus 225 stopni na początku (gdy chodził jak chodził cofnięte do 180 stopni). Gdzie mógłbym tu popełnić błąd? Bo niestety finanse się już totalnie wyczerpały... a naprawdę staram się to naprawić, żeby chociaż 1 miesiąc się ten nieszczęsny Seat nie psuł... rozważę każdą pomoc, co mogę z tym teraz zrobić?
Silnik jakby miał czkawkę, co jakąś chwilę nim szarpnie w bok. Wczoraj dawki nie były najlepsze ale żadna nie było ponad normę w granicach 1.8 dzisiaj widać na logach.... czemu się pogorszyły z dnia na dzień....
Odpowiedz




Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Proszę o analizę. dj_lawa23 2 335 31-08-2023, 06:33
Ostatni post: dj_lawa23
  Proszę o analizę logów lpbilusie@o2.pl 15 1,357 30-08-2023, 06:14
Ostatni post: wesol
  Proszę o analizę logów lpbilusie@o2.pl 0 276 26-07-2023, 16:17
Ostatni post: lpbilusie@o2.pl
  Sharan 1.9 BVK 115KM nie zbiera się z dołu. Proszę o analizę logów. burry-gk 2 835 16-05-2023, 16:23
Ostatni post: wesol
  logi dynamiczne i statyczne zajdeljarek 2 1,501 13-01-2021, 09:41
Ostatni post: zajdeljarek
  LOGI DYNAMICZNE Stempel 3 2,579 10-01-2021, 18:30
Ostatni post: wesol
  Logi dyn 1.9tdi AFN mustang727 23 7,609 28-09-2020, 19:41
Ostatni post: wesol
  ASZ 1.9 tdi logi Niemago 3 1,961 16-07-2020, 16:23
Ostatni post: wesol
  Logi 1,9 TDI 130 KM ASZ wibracje w przedziale 1700 -2000 obr/min Tomek Westfalia 34 10,587 02-03-2020, 11:48
Ostatni post: wesol
  analiza, logi 1,8 t picia78 3 2,060 15-07-2019, 21:37
Ostatni post: picia78

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości