Liczba postów: 14,562
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
korekcje okej. tylko te bipy na 4 pompce i zwlaszcza na tej drugiej sa niepokojaco wysokie. Tylko ciekawe co sie dzieje z korekcjami jak autem przyspieszasz z pedalem gazu w podlodze.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 14,562
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Kupno calych pompek po regeneracji to koszt bedzie sporo przekraczal 2000 zl. Oddanie swoich do regeneracji 9 to slowo regeneracja to pojecie szerokie) polega na wymianie koncowek rozpylajacych. Tu koncowki raczje masz sprawne bo korekcje masz okej. Problem lezy w czym innym. albo w samej pompce- zawor, cewka albo w kablotece do pompek. Tu jesli chodzi o czesci skladowe pompek nie ma czesci zamiennych ani ori do kupienia. Czescia do kupienia jest tylko koncowka rozpylajaca. Pompki mozesz wyslac na sprawdzenie bo vcds to nei wyrocznia co do takich rzeczy. Pompek jak i np lozyska w kole nie sprawdzisz vcdsem.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 1,474
Liczba wątków: 38
Dołączył: Oct 2011
Reputacja:
6
No ale fakt faktem to te bipy po dodaniu oleju to sie mocno róznią. Powiem że nic nie wskazuje na problem z pompkami. Spadek o prawie 100 jednostek to b.dużo. Hmmmm. Ciekawe!!!!
Liczba postów: 14,562
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Tyle razy mowilem ze zalanie oleju do 2t obniza bipy. Ale to ich przecie nie leczy. To tylko póki jest ten olej w paliwie je dosmarowuje chwilowo. Ale lej olej do auta ktore ma dpf to zobaczysz jak szybko usmiercisz ten fitr a przy okazji turbine i wtryski tez.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 950
Liczba wątków: 10
Dołączył: Feb 2015
Reputacja:
8
Dolewałem Mixolu u siebie przez jakiś czas do oleju napędowego i żadnych efektów z Bip"ami nie zauważyłem, dałem sobie spokój ...