Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Uprzejmie proszę pomóc mi przeanalizować Logi wtrysków i przepływomierza AUY 115
#11
90% aut na swiecie ma liczone od rozrzadu 1234 itd.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Odpowiedz




#12
(23-10-2017, 10:50)wesol napisał(a): 90% aut na swiecie ma liczone od rozrzadu 1234 itd.

:-P Rozumiem. W takim razie będę walczył i napisze tutaj efekty. Dziękuję za pomoc
Odpowiedz
#13
Jak już tam będziesz zaglądał to sprawdź czy zamki sprężyny są ok. Tak to wyglada. Muszę wllejic linka bo nie załaduje zdjęcia.
https://www.google.no/search?hl=pl-PL&ie..._jUlDVpZJM:
Odpowiedz
#14
(23-10-2017, 12:09)Bogos napisał(a): Jak już tam będziesz zaglądał to sprawdź czy zamki sprężyny są ok. Tak to wyglada. Muszę wllejic linka bo nie załaduje zdjęcia.
https://www.google.no/search?hl=pl-PL&ie..._jUlDVpZJM:

Ok, ale jak sprawdzić czy są ok? Co znaczy ok? Linki do zestawu naprawczego widzę, uszczelki, podkładki, jakiś plastikowy grzybek i gumowa osłonka?
Odpowiedz
#15
Juz naprawiam.
Tak szczerze to jeśli to zabezpieczenie sie rozwali to po sciągnięciu konika z pompki sprężyna i grzybek będziesz miał w ręce osobno.Za nim zaczniesz rozkręcac to sobie luknij czy to całe bo potem bez nowych części tego nie złożysz.


Załączone pliki Miniatury
   
Odpowiedz
#16
Nie jest to istotne i potrzebne. Z rozwalonym jesli to zlozysz to pompka bedzie dzialac w 100% poprawnie. To tylko element trzymajacy calosc z kupie.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Odpowiedz




#17
Rozumiem, zwrócę na to uwagę Smile
Odpowiedz
#18
Witam serdecznie. Napiszę co już zrobiłem i jakie to dało efekty. Otóż, zdjąłem pokrywę i wyciągnąłem wiązkę zasilającą wtryski. Wyczyściłem, sprawdziłem przejścia, wszystko wyglądało ok, z tego co pamiętam oporność wszystkie miały po 0.06 Ohm (coś koło tego). Konektorki podgiąłem, styki na wtryskach oczyściłem i złożyłem bo jeszcze nie miałem suwmiarki ani czujnika zegarowego. Niestety nie pomogło to nic, dalej wysokie BIPy oraz telepanie w pierwszych minutach przy odpaleniu.
Jednak coś mnie naszło wspomnienie, że tankowałem tego dnia jak się to zaczęło pierwszy raz na jakieś niewiadomej stacji..... wyjeździłem paliwo, wlałem "Vervę", dolałem jakiś STP z tesco do czyszczenia diesli, zagrzałem i przegoniłem. Bipy dalej wysokie ale o dziwo ani razu już nie wyskoczył błąd (poza skalą). Oraz rano przestał telepać i odpala bez problemu.
Pojeździłem tak 3 dni, w międzyczasie zaopatrzyłem się w nowe uszczelnienia wtrysków oraz sprzęt potrzebny do ich odpowiedniej regulacji.

Zobaczcie proszę co wykazują Logi po 3 dniach jazdy na "dobrym paliwie"

na zimnym o odpaleniu http://log.malonetuning.com/spreadsheet/34325v
na rozgrzanym http://log.malonetuning.com/spreadsheet/34326

Widzę, że na zimnym BIPy pierwszego (najgorszego) wtrysku są w granicach 30 a rozgrzany już ponad 100.

W sobotę chcę je zamienić miejscami, 1 z 2 oraz 3 z 4. Założyć nowe uszczelki, suwmiarką zmierzyć odległość od głowicy oraz ustawić śrubę na 225 stopni. Czy dobrze kombinuję do sprawdzenia czy może mam zrobić coś innego, coś jeszcze lub coś inaczej?
Z niecierpliwością czekam na info Smile
Odpowiedz
#19
Suwmiarka nie jest potrzebna. Ustawiaszbna oko tylko prostopadle i tyle. Przecie konstrukcyjnie starsze silniki vp nie mialy czegos takiego. Po co zreszta takie super precyzyjne ustawienie mialoby byc? I tak rozpyla rope w stozek. Tu tylko chodzilo oto by ktos nie przekrzywil w ktoras strone bo stopka duszaca na pompke nie bedzie trzymac pompki w glowicy. To mocowanie pompek jest strasznie niewydarzone.
Kazde dodawanie stp innych srodkow czy nawet oleju do 2T. To nirmalne ale nie ulecza pompek. Wyniki na vcds nie sa wyrocznia. Pompki sprawdza sie na maszynie jak rozpylaja oraz jakie dawki paliwa podaja zaleznie od obrotow.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Odpowiedz
#20
Witam.

Tak, jak pisałem już w innym temacie, bardzo wysokie bip-y w "+", to albo zacierające się pompowtryski albo problem z wiązką/konektorkami. Na pewno przewody wiązki nie mogą mieć rezystancji 0,06 Ohma, bo to jest prawie bliskie zwarciu (czyli nieskończenie mała rezystancja, przerwa w obwodzie to natomiast rezystancja idąca w MOhm-y), prawidłowa rezystancja przewodów tej wiązki to około 0.5Ohm-a więc albo źle zmierzyłeś/masz kiepski miernik albo coś nie tak z wiązką.

Pozdrawiam
Odpowiedz




Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Proszę o analizę. dj_lawa23 2 311 31-08-2023, 06:33
Ostatni post: dj_lawa23
  Proszę o analizę logów lpbilusie@o2.pl 15 1,316 30-08-2023, 06:14
Ostatni post: wesol
  Proszę o analizę logów lpbilusie@o2.pl 0 264 26-07-2023, 16:17
Ostatni post: lpbilusie@o2.pl
  Sharan 1.9 BVK 115KM nie zbiera się z dołu. Proszę o analizę logów. burry-gk 2 802 16-05-2023, 16:23
Ostatni post: wesol
  logi dynamiczne i statyczne zajdeljarek 2 1,496 13-01-2021, 09:41
Ostatni post: zajdeljarek
  LOGI DYNAMICZNE Stempel 3 2,562 10-01-2021, 18:30
Ostatni post: wesol
  Logi dyn 1.9tdi AFN mustang727 23 7,596 28-09-2020, 19:41
Ostatni post: wesol
  ASZ 1.9 tdi logi Niemago 3 1,950 16-07-2020, 16:23
Ostatni post: wesol
  Logi 1,9 TDI 130 KM ASZ wibracje w przedziale 1700 -2000 obr/min Tomek Westfalia 34 10,481 02-03-2020, 11:48
Ostatni post: wesol
  analiza, logi 1,8 t picia78 3 2,054 15-07-2019, 21:37
Ostatni post: picia78

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości