Witam wszystkich serdecznie. Moje autko Seat Alhambra 1.9 TDI 115 AUY 2003r. Borykam się z kilkoma problemami (słabe przyspieszenie, wyższe spalanie, późno załączająca się turbina i prędkość max 160km/h - nie więcej...). W końcu, według poradnika, zrobiłem moje pierwsze logi w życiu i tu bym prosił o przeanalizowanie ich, bo niestety niewiele mi one mówią.
Logi basic engine po minucie na każdy na biegu jałowym:
000 - http://vaglog.pl/log-000_qWWS4XO.html
003 - http://vaglog.pl/log-003_aC427.html
004 - http://vaglog.pl/log-004_fMxo6.html
011 - http://vaglog.pl/log-011_js1ijw.html
Logi statyczne:
000, 001, 003 - http://vaglog.pl/log-000_001_003_91uJz1d.html
004, 007, 013 - http://vaglog.pl/log-004_007_013_FryAVk.html
010, 018, 023 - http://vaglog.pl/log-010_018_023_0ra358.html
Logi dynamiczne:
003, 004, 010 - http://vaglog.pl/log-003_004_010_85b56.html
011, 001, 008 - http://vaglog.pl/log-011_001_008_hicGc3.html
Mam nadzieję, że wszystko zrobiłem dobrze.
Sam na wstępie powiem, że przepływomierz najprawdopodobniej jest uszkodzony, przełożyłem od taty z a4 2004r. 1.9 TDI 130km bosch i on na moim nie chciał jechać, jednak ja na jego nie czułem różnicy.
I tak na marginesie, jeżeli można, według wskazań temperatury na zegarach miałem już 90 stopni, jednak w engine było 75 a w instruments 72. Długo czekałem aż wzrośnie do 90 ponad 10 minut po tym jak było 90 na zegarach. Potem różnica między engine a instruments była okolo 6 stopni ale zawsze inna niż pokazywały zegary. Czy to jest uszkodzony czujnik temperatury ten z tyłu silnika z zieloną wtyczką? Ale czy nie powinna temp w instruments i na zegarach być taka sama?
Z góry dziękuję, jeżeli ktoś zechce mnie wspomóc swoją wiedzą
Logi basic engine po minucie na każdy na biegu jałowym:
000 - http://vaglog.pl/log-000_qWWS4XO.html
003 - http://vaglog.pl/log-003_aC427.html
004 - http://vaglog.pl/log-004_fMxo6.html
011 - http://vaglog.pl/log-011_js1ijw.html
Logi statyczne:
000, 001, 003 - http://vaglog.pl/log-000_001_003_91uJz1d.html
004, 007, 013 - http://vaglog.pl/log-004_007_013_FryAVk.html
010, 018, 023 - http://vaglog.pl/log-010_018_023_0ra358.html
Logi dynamiczne:
003, 004, 010 - http://vaglog.pl/log-003_004_010_85b56.html
011, 001, 008 - http://vaglog.pl/log-011_001_008_hicGc3.html
Mam nadzieję, że wszystko zrobiłem dobrze.
Sam na wstępie powiem, że przepływomierz najprawdopodobniej jest uszkodzony, przełożyłem od taty z a4 2004r. 1.9 TDI 130km bosch i on na moim nie chciał jechać, jednak ja na jego nie czułem różnicy.
I tak na marginesie, jeżeli można, według wskazań temperatury na zegarach miałem już 90 stopni, jednak w engine było 75 a w instruments 72. Długo czekałem aż wzrośnie do 90 ponad 10 minut po tym jak było 90 na zegarach. Potem różnica między engine a instruments była okolo 6 stopni ale zawsze inna niż pokazywały zegary. Czy to jest uszkodzony czujnik temperatury ten z tyłu silnika z zieloną wtyczką? Ale czy nie powinna temp w instruments i na zegarach być taka sama?
Z góry dziękuję, jeżeli ktoś zechce mnie wspomóc swoją wiedzą