Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Potrzebna Pilna opinia :)
#1
Koledzy i koleżanki potrzebna pilna opinia o tym oto Sharanie:

https://www.otomoto.pl/oferta/volkswagen...xtor=SEC-8

Bardzo proszę o szybką odpowiedź.

A biorę pod uwagę ten model gdyż ma dwa foteliki w siedzeniach (szkoda że nie trzy, trzecia córa w drodze Smile ), ciekawy jest ten nawiew w suficie, czujniki parkowania przód tył przydadzą się żonie :p, dobrze wyposażony, i nie drogi, a że rozpoczynamy budowę w tym roku niezbyt dysponujemy gotówka.

Z wad tego Sharana to przebieg trochę duży, choć pewnie autentyczny, no i zrażony jestem pompowtryskami po tym jak zregenerowałem w A6 1.9 TDI 130 koni w BOSCH ALWI w Bielsku i po 2 reklamacjach dalej mi leją ;/

Jak radzi sobie ten 115 konny TDI przy tej masie?
Odpowiedz




#2
Tak szczerze to nawet nie głupia propozycja, bo można by go wyrwać za 8k i jakimś tam nakładem finansowym doprowadzić blacharkę do wzorowego stanu i masz fajne auto z bogatym wyposażeniem - wersja CRUISE (też taką posiadam).
Tylny lewy błotnik przy progu dosyć mocno puchnie - pewnie sito tam już.
Odpowiedz
#3
Nie wiem jak kształtują się ceny ale gość wydaje się rzetelny. A przebieg przynajmniej wiesz, że nie kręcony. Co do blacharki to jak widać nie jest to coś co trzeba robić na już, spokojnie możesz się do tego przygotować.
Warto zadzwonić i spytać o moc silnika. I chyba masz do niego blisko?
Odpowiedz
#4
Jak spisują się pompowtryski w tym silniku?
Odpowiedz
#5
moc można sprawdzić w vin dekoderze na necie.
klaustrofobia: czyli lęk przed zamkniętymi pomieszczeniami.
np.:
Idę do sklepu po piwo i boje się że będzie zamknięte.
Odpowiedz
#6
(23-01-2017, 21:09)Ryszard84 napisał(a): Jak spisują się pompowtryski w tym silniku?

Ja nie narzekam, a jak widzę to trochę tu jest osób z AUY.
Odpowiedz




#7
Za takie marne grosze to jeszcze niezłe auto i nie golas.
Silnik AUY 115 PS radzi sobie dośc dobrze z ciężka budą. Trzeba przy zakupie sprawdzić czy nie ma problemu z uszczelką pod głowicą, turbinę i stan pompowtrysków.

Przebieg nie jest znowu taki duży, przyjeżdzają do mnie rózni ludzie do naprawy piecyków, takimi właśnie SGA, a juz widziałem w kilku na liczniku 600 i 700, a u jednego bardzo blisko 800 tys. km.
Serwis; dogrzewacze i ogrzewania postojowe, Webasto i Eberspacher, TEL. 601052155
Odpowiedz
#8
To ile na szafie to nie ma znaczenia. No chyba ze do blacharki bo watpie by auto z milionem na szafie mialo piekny lakier. Liczy sie sran pompek kondycja silnika stan turbo i poczynione naorawy.
Nie sadze by auto pokroju sga smigajace wkolo komina itp z przelotem pol banki mialo seryjne sprzegl polosie. Duza szansa ze do turbo tez zagladane a pompki choc wyciagane byly.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Odpowiedz
#9
Cena fajna. Trzeba brać kogoś kto na chłodno oceni stan silnika i podzespołów oraz wyceni nakłady do poniesienia aby auto doprowadzić do jako takiego stanu używalności.
Odpowiedz
#10
Najgorsza w tym wszystkim wydaje się być blacharka... progi pogięte od spodu co może oznaczać lichą ilość "zdrowej" blachy. Przód do naprawy, lewy tylni błotnik do naprawy... Niby 8 500, ale zaraz się okaże, że dołożysz do niego 2500 jak nie więcej. Jedyne co go ratuje to to, że przy takim przebiegu tapicerka w środku jest nie wytarta (przynajmniej na zdjęciach). Moim zdaniem... bardzo dokłądnie zbadać blacharkę. No jak już wcześniej koledzy wspomnieli silnik...

Powodzenia !
Odpowiedz




Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  POMOC NIEZMIERNIE POTRZEBNA :) tobi78 12 5,604 25-08-2015, 18:50
Ostatni post: wesol

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości