Liczba postów: 14,561
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Tu chodzilo oto by grzanie bylo przed odpaleniem a jak juz chodzi to zeby nie grzalo. Zalezy jakie swiece to jedna ciagnie jak zimna poczatkowo 12-17 A co daje przy 4 szt okolo 60 amper a jak juz cieple to spada nawet do 5-7A na sztuke.
Nowsze auta maja nawet w fazie dogrzewczej zasilanie zmniejszone. Jeszcze tez robili tak ze swieczki sa na nizsze napiecie na 4 lub 5 volt anawet jeszcze teraz maja czujnik cisnienia w komorze spalania.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 65
Liczba wątków: 4
Dołączył: Jan 2013
Reputacja:
0
02-01-2017, 21:46
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 02-01-2017, 21:47 przez motik1.)
Właśnie o to mi chodziło co Wesol mówi żeby nie grzało 2min i 30sek po odpaleniu lub ograniczyć .Patrze na net i czytam i nie mogłem nic znaleść czemu każe tyle grzać. bo może coś padło.Dlatego tu zapytałem czy ecm tymi samymi kabelkami steruje przed odpaleniem i po odpaleniu czy osobnymi.Bo jak osobnymi to bym ten drugi ciachnął i po problemie.Altek jest duży.Ciekawiło mnie to czy ktoś to robił i czy tak jest w oryginale. Ale dzięki za chęci.
Liczba postów: 14,561
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Tak jest w oryginale. dogrzewa te swieczki do osiagniecia 68 stopni celcjusza na plynie chlodzacym lub 2.5 minuty. Ktore nastapi szybciej to rozlacza swieczki. Wszystkim steruje ECM na podstawie tych odczytow temperatury i pomiaru czasu.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 65
Liczba wątków: 4
Dołączył: Jan 2013
Reputacja:
0
I to jest konkretna odpowiedż