Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA
Alhambra 1.9 AUY - Wersja do druku

+- Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA (http://www.vw-sharan.pl/forum)
+-- Dział: TUNING (/forumdisplay.php?fid=20)
+--- Dział: Wykresy i wyniki z hamowni (/forumdisplay.php?fid=86)
+--- Wątek: Alhambra 1.9 AUY (/showthread.php?tid=7626)

Strony: 1 2


Alhambra 1.9 AUY - Hubert111 - 12-03-2015 21:11

Witam
Po długich rozważaniach w końcu w październiku zdecydowałem się na dodanie kilku koni w Alhambrze.
Seria wypluła 114KM i 322Nm - nie zależało mi na wyciąganiu maksymalnej mocy, szczególnie nie chciałem przesadzać z momentem.
W ostatecznym rozrachunku wyszło 148KM i 365Nm więc róźnica nie jakaś spektakularna.

Usługa oczywiście wykonana w profesjonalnym zakładzie z hamownią i odpowiednim sprzętem. PitStop Słupsk, polecam bo naprawdę za nie duże pieniądze robią a wiedzą co jest 5.


WYKRESY Z HAMOWNI:
http://zapodaj.net/4be06fd39d7bf.jpg.html
http://zapodaj.net/5999af06b8320.jpg.html


RE: Alhambra 1.9 AUY - piotto0 - 12-03-2015 22:24

Ładny wynik, ładnie przebiega moment.
Gratuluję Wink


RE: Alhambra 1.9 AUY - Kacperiusz - 12-03-2015 22:43

Który rok auta ? Jaki przebieg ?


RE: Alhambra 1.9 AUY - piotto0 - 12-03-2015 23:18

(12-03-2015 22:43)Kacperiusz napisał(a):  Który rok auta ? Jaki przebieg ?

Stawiam że 2001 rok i przebieg 210000 Big GrinBig Grin


RE: Alhambra 1.9 AUY - Hubert111 - 12-03-2015 23:32

Dokładnie tak.
Obecnie ponad 215000


RE: Alhambra 1.9 AUY - Gizio1625 - 13-03-2015 01:05

Chyba razy dwaBig Grin


RE: Alhambra 1.9 AUY - piotto0 - 13-03-2015 01:51

Żeby nie było że ktoś źle zrozumie moją wypowiedz i minki ":DBig Grin" po przebiegu.
To napisałem tak tylko dlatego ponieważ kolega wcześniej pytał o rok i przebieg - a jest i jedno i drugie czarno na białym napisane na wykresie.
Dlatego ":DBig Grin".

Tak jeszcze z ciekawości,
Hubert111 - I jak Twoje odczucia z jazdy teraz :-) ?


RE: Alhambra 1.9 AUY - Kacperiusz - 13-03-2015 08:29

Przepraszam, nie zwróciłem uwagi na to... Sad


RE: Alhambra 1.9 AUY - wesol - 13-03-2015 08:34

troszke rpzesadzony ten moment. Przy 1600 obrotach ponad 300 niutonów. Jak dlugo zniesie to dwumas?? Ni chyba ze nie masz dwumasy ale to i tak troszke szkoda meczyc sprzeglo i półośki. Przy 1800 obrotach masz ponad 360 Niutonów!! masakra.
Chcialbym zonbczyc logi jak pompuje turbo i dawke i czas wtrysku bo cos mi tu sie nie podoba. Cos duzo dokoksowane chyba bedzie bo w serii nie bylo gratisó a po programie bedzie tak jak moj kolega robil jakis czas temu- tez w 115stce na życzenie klienta. Wykrzesal 150 koni z takiego motoru ale po dwóch tygodniach turbo odlecialo a uprzedzal.

Musialbys zrobic logi dynamiczne to bysmy zerkneli co tam porobone jest. Ja po zmianie turbo na 130 niuton malem poprowadzony rozsadniej a dwumas mimo ze byl od 130-150 zakonczyl wspolprace.

Za;ezy jak bedziesz latal tym autem ale na autobanach nie polecam z duzymi predkosciami.


RE: Alhambra 1.9 AUY - Hubert111 - 13-03-2015 13:53

(13-03-2015 01:05)Gizio1625 napisał(a):  Chyba razy dwaBig Grin

Możesz kolego nie wierzyć, nie chce mi się przekonywać.

(13-03-2015 01:51)piotto0 napisał(a):  Tak jeszcze z ciekawości,
Hubert111 - I jak Twoje odczucia z jazdy teraz :-) ?
Oczywiście różnica jest na + chociaż liczyłem na lepsze odczucia i musiałem się lekko rozczarować Wink Ale nie żałuję bo jeździ się autem zdecydowanie lepiej. Można sobie wyprzedzić nawet na 6'tce co wczesniej było kiepskim pomysłem.

(13-03-2015 08:34)wesol napisał(a):  troszke rpzesadzony ten moment. Przy 1600 obrotach ponad 300 niutonów. Jak dlugo zniesie to dwumas?? Ni chyba ze nie masz dwumasy ale to i tak troszke szkoda meczyc sprzeglo i półośki. Przy 1800 obrotach masz ponad 360 Niutonów!! masakra.
Chcialbym zonbczyc logi jak pompuje turbo i dawke i czas wtrysku bo cos mi tu sie nie podoba. Cos duzo dokoksowane chyba bedzie bo w serii nie bylo gratisó a po programie bedzie tak jak moj kolega robil jakis czas temu- tez w 115stce na życzenie klienta. Wykrzesal 150 koni z takiego motoru ale po dwóch tygodniach turbo odlecialo a uprzedzal.

Musialbys zrobic logi dynamiczne to bysmy zerkneli co tam porobone jest. Ja po zmianie turbo na 130 niuton malem poprowadzony rozsadniej a dwumas mimo ze byl od 130-150 zakonczyl wspolprace.

Za;ezy jak bedziesz latal tym autem ale na autobanach nie polecam z duzymi predkosciami.

Powiem tak. Ja aż tak dużej wiedzy na ten temat nie mam.
Jesli chodzi o dwumase. Mialem ją wlaściwie do wymiany już przed czipem, i po zrobieniu 5tyś. na czpie nie było czuć absolutnie mocniejszego zużycia dwumasy.
Mimo wszystko miałem pieniądze więc wykorzystałem to i 2tyg temu wymieniłem całe sprzęgło z kołem na LUK'a.
A jeśli chodzi o moment to wcale z dołu tak dobrze sie nie zbiera. Wydaje mi się ze 130'stka z dołu lepiej, szybciej wstaje. Tyle, że u mnie nie ma mocnego uderzenia turbiny tylko idzie "równomiernie" do końca .

Po za tym firma daje gwarancję na rok albo 2 lata. Chociaż znając zycie wiedzieli by jak się wyplątać z tego żeby nie wyszło na ich winę.
Troszeczkę też im mocno zaufałem bo kilku moich znajomych u nich robiło auta i jeżdżą dłużej niż ja a sobie chwalą bo nic złego się nie dzieje