Ocena wątku:
Alhambra 1.9 AUY
12-03-2015, 21:11 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 12-03-2015 21:37 przez Hubert111.)
Post: #1
Alhambra 1.9 AUY
Witam
Po długich rozważaniach w końcu w październiku zdecydowałem się na dodanie kilku koni w Alhambrze.
Seria wypluła 114KM i 322Nm - nie zależało mi na wyciąganiu maksymalnej mocy, szczególnie nie chciałem przesadzać z momentem.
W ostatecznym rozrachunku wyszło 148KM i 365Nm więc róźnica nie jakaś spektakularna.

Usługa oczywiście wykonana w profesjonalnym zakładzie z hamownią i odpowiednim sprzętem. PitStop Słupsk, polecam bo naprawdę za nie duże pieniądze robią a wiedzą co jest 5.


WYKRESY Z HAMOWNI:
http://zapodaj.net/4be06fd39d7bf.jpg.html
http://zapodaj.net/5999af06b8320.jpg.html
Reklama

12-03-2015, 22:24
Post: #2
RE: Alhambra 1.9 AUY
Ładny wynik, ładnie przebiega moment.
Gratuluję Wink



Sharan 1.9 TDI AUY + Suszarka ARL = 166KM i 393Nm
12-03-2015, 22:43
Post: #3
RE: Alhambra 1.9 AUY
Który rok auta ? Jaki przebieg ?
12-03-2015, 23:18
Post: #4
RE: Alhambra 1.9 AUY
(12-03-2015 22:43)Kacperiusz napisał(a):  Który rok auta ? Jaki przebieg ?

Stawiam że 2001 rok i przebieg 210000 Big GrinBig Grin



Sharan 1.9 TDI AUY + Suszarka ARL = 166KM i 393Nm
12-03-2015, 23:32
Post: #5
RE: Alhambra 1.9 AUY
Dokładnie tak.
Obecnie ponad 215000
13-03-2015, 01:05
Post: #6
RE: Alhambra 1.9 AUY
Chyba razy dwaBig Grin



ALHAMBRA Sport 1.9 TDI AUY
13-03-2015, 01:51
Post: #7
RE: Alhambra 1.9 AUY
Żeby nie było że ktoś źle zrozumie moją wypowiedz i minki ":DBig Grin" po przebiegu.
To napisałem tak tylko dlatego ponieważ kolega wcześniej pytał o rok i przebieg - a jest i jedno i drugie czarno na białym napisane na wykresie.
Dlatego ":DBig Grin".

Tak jeszcze z ciekawości,
Hubert111 - I jak Twoje odczucia z jazdy teraz :-) ?



Sharan 1.9 TDI AUY + Suszarka ARL = 166KM i 393Nm
13-03-2015, 08:29
Post: #8
RE: Alhambra 1.9 AUY
Przepraszam, nie zwróciłem uwagi na to... Sad
13-03-2015, 08:34
Post: #9
RE: Alhambra 1.9 AUY
troszke rpzesadzony ten moment. Przy 1600 obrotach ponad 300 niutonów. Jak dlugo zniesie to dwumas?? Ni chyba ze nie masz dwumasy ale to i tak troszke szkoda meczyc sprzeglo i półośki. Przy 1800 obrotach masz ponad 360 Niutonów!! masakra.
Chcialbym zonbczyc logi jak pompuje turbo i dawke i czas wtrysku bo cos mi tu sie nie podoba. Cos duzo dokoksowane chyba bedzie bo w serii nie bylo gratisó a po programie bedzie tak jak moj kolega robil jakis czas temu- tez w 115stce na życzenie klienta. Wykrzesal 150 koni z takiego motoru ale po dwóch tygodniach turbo odlecialo a uprzedzal.

Musialbys zrobic logi dynamiczne to bysmy zerkneli co tam porobone jest. Ja po zmianie turbo na 130 niuton malem poprowadzony rozsadniej a dwumas mimo ze byl od 130-150 zakonczyl wspolprace.

Za;ezy jak bedziesz latal tym autem ale na autobanach nie polecam z duzymi predkosciami.



3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
13-03-2015, 13:53 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 13-03-2015 14:03 przez Hubert111.)
Post: #10
RE: Alhambra 1.9 AUY
(13-03-2015 01:05)Gizio1625 napisał(a):  Chyba razy dwaBig Grin

Możesz kolego nie wierzyć, nie chce mi się przekonywać.

(13-03-2015 01:51)piotto0 napisał(a):  Tak jeszcze z ciekawości,
Hubert111 - I jak Twoje odczucia z jazdy teraz :-) ?
Oczywiście różnica jest na + chociaż liczyłem na lepsze odczucia i musiałem się lekko rozczarować Wink Ale nie żałuję bo jeździ się autem zdecydowanie lepiej. Można sobie wyprzedzić nawet na 6'tce co wczesniej było kiepskim pomysłem.

(13-03-2015 08:34)wesol napisał(a):  troszke rpzesadzony ten moment. Przy 1600 obrotach ponad 300 niutonów. Jak dlugo zniesie to dwumas?? Ni chyba ze nie masz dwumasy ale to i tak troszke szkoda meczyc sprzeglo i półośki. Przy 1800 obrotach masz ponad 360 Niutonów!! masakra.
Chcialbym zonbczyc logi jak pompuje turbo i dawke i czas wtrysku bo cos mi tu sie nie podoba. Cos duzo dokoksowane chyba bedzie bo w serii nie bylo gratisó a po programie bedzie tak jak moj kolega robil jakis czas temu- tez w 115stce na życzenie klienta. Wykrzesal 150 koni z takiego motoru ale po dwóch tygodniach turbo odlecialo a uprzedzal.

Musialbys zrobic logi dynamiczne to bysmy zerkneli co tam porobone jest. Ja po zmianie turbo na 130 niuton malem poprowadzony rozsadniej a dwumas mimo ze byl od 130-150 zakonczyl wspolprace.

Za;ezy jak bedziesz latal tym autem ale na autobanach nie polecam z duzymi predkosciami.

Powiem tak. Ja aż tak dużej wiedzy na ten temat nie mam.
Jesli chodzi o dwumase. Mialem ją wlaściwie do wymiany już przed czipem, i po zrobieniu 5tyś. na czpie nie było czuć absolutnie mocniejszego zużycia dwumasy.
Mimo wszystko miałem pieniądze więc wykorzystałem to i 2tyg temu wymieniłem całe sprzęgło z kołem na LUK'a.
A jeśli chodzi o moment to wcale z dołu tak dobrze sie nie zbiera. Wydaje mi się ze 130'stka z dołu lepiej, szybciej wstaje. Tyle, że u mnie nie ma mocnego uderzenia turbiny tylko idzie "równomiernie" do końca .

Po za tym firma daje gwarancję na rok albo 2 lata. Chociaż znając zycie wiedzieli by jak się wyplątać z tego żeby nie wyszło na ich winę.
Troszeczkę też im mocno zaufałem bo kilku moich znajomych u nich robiło auta i jeżdżą dłużej niż ja a sobie chwalą bo nic złego się nie dzieje




Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Alhambra 1,9 tdi BVK domel_pl 2 394 17-07-2023 14:25
Ostatni post: ArturGrth
  Moja Alhambra... Charles 11 2,200 15-01-2022 17:13
Ostatni post: wesol

Skocz do:


Kontakt | Forum - VW Sharan, Ford Galaxy, Seat Alhambra - warsztat, porady, forum, galeria, pomoc, ogłoszenia | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Oklejanie samochodów - Agencja reklamy Starachowice - marecki.name