Szukaj w tytułach wątków
Wyszukiwanie - więcej info
AFN - nie odpala , obd2 nie łączy się
|
06-01-2015, 01:14
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 06-01-2015 21:48 przez smok_wawelski.)
Post: #1
|
|||
|
|||
AFN - nie odpala , obd2 nie łączy się
Witam, mam nadzieje ze komuś uda się mi pomuc bo ja już jestem zielony na necie przestudiowałem chyba wszystko, otóż sprawa wygląda następująco Sharan mk1 98rok 110km afn z mapa na 130 < komp drugi siedzi rok już i wszystko git do teraz.
dodam na początku ze pompa wtryskowa przeciekała czasami na tej dużej śrubie od spodu ale czasem przestawało robiłem trasę do Hannoveru w połowie drogi gdy trzymałem full gaz kopcił strasznie na siwo i tak jak by osłabł jak nogę z gazu zdjąłem i lekko zacząłem dawać gaz wszystko wróciło do normy ale w pewnym momencie osłabł tak ze się nie dało jechać wiec awaryjny pas zgasiłem posprawdzałem podciśnienia bo myślałem ze możne zsuną się jakiś, poszedłem odpalić a ten kreci kreci i nagle załapał i tak jak czasem na zimnym silniku w zimie zaczął kolibać aż po chwili wszedł na obroty i dotoczyłem się jakoś pod dom. Pod domem postał jakieś 3-4 godziny zachodzę na dół wsiadam kręcę a ten nic tzn kręcił kontrolki i przekaźniki słychać ale nie odpalał wiec zacząłem szukać jak odkręciłem rurki od wtrysków to na 3cim i 4rtym ciśnienie było słabe wiec mówię pompa, wymieniłem pompę używaną z audi a4 110 afn odpowietrzyłem dziada z rurek paliwo leciało ale w wezu było nadal powietrze wiec mówię na plaka i przegoni odpalił na plaka odpalił i zaczął sam pracować ale dosłownie 5 sek i zgasł powietrze w wężyku jest nadal, i co dziwne kontrolka od imo w drzwiach miga przy kręceniu dość szybko sprawdziłem czy dochodzi prąd do zaworka na pompie n109 (dochodzi) posprawdzałem przekaźniki sto dziewiątki itp wszystko dobrze bezpieczniki instalacje zamieniałem sterownik silnika na oryginał i nic dalej to samo a co gorsza mam dwa kompy dominator max z vagiem i launch x431 diagun i obydwa się nie łączą pisze komunikacja z ecu... i nic Proszę o jakie Kolwiek podpowiedzi mam wtryski nawet na podmiankę ale wątpię ze to to bo w paliwie z pompy nie było opiłków Przepraszam jeżeli coś jest nie tak ale to mój drugi post a ja jestem zielony w forum i tych sprawach Dziękuję i Pozdrawiam |
|||
Reklama
|
|||
|
06-01-2015, 01:58
Post: #2
|
|||
|
|||
RE: rozkładam rece sharan afn Pomocy
Ciężko coś zdiagnozować najpierw byś musiał dojść czemu nie ma komunikacji z ecu. Co do pompy to ciężko czasem ją odpowietrzyć zwłaszcza jak była sucha, ja najczęściej starym paskiem klinowym kręcę ręcznie aż zacznie z wszystkich przewodów lecieć paliwo ale ręce odpadają więc i zdarzało mi się na zaciąg odpowietrzać
|
|||
06-01-2015, 11:14
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 06-01-2015 11:16 przez marcyb3.)
Post: #3
|
|||
|
|||
RE: AFN - kopci na siwo, nierówne obroty, trudny rozruch - prośba o pomoc
witaj kolego tak na szybkiego co byś mógł poczytać o podobnych przypadkach ,
http://www.vw-sharan.pl/forum/showthread...żko+odpala http://www.vw-sharan.pl/forum/showthread...żko+odpala http://www.vw-sharan.pl/forum/showthread...żko+odpala pierwszy wątek dotyczy silnika na pompo wtryskach ale poczytaj może coś pomoże poczytaj powinno pomóc,jak coś to twój wątek się przeniesie w odpowiednie miejsce |
|||
06-01-2015, 15:04
Post: #4
|
|||
|
|||
RE: AFN - kopci na siwo, nierówne obroty, trudny rozruch - prośba o pomoc
mi jak narazie szczerze mówiac to nie chodzi o to ze on kopci tylko zebym mógł go uruchomic i podpiac kompa jakie moga byc przyczyny ze nie moge sie połaczyc
i czy moze orjetujecie sie co to jest ten "kąta wtrysku paliwa" bo szfagrowi raz udało sie podpiac po wymianie pompy i to mu pokazało "Kąt poczatku wtrysku - regulacja" po za air bagiem nie moge nigdzie indziej sie połaczyc z silnikiem imo itp. filtry powymieniane sa a to jak kopcji to moze byc tak jak ktos pisał w linku od Kolegi marcyb3 ze moze przez to ze zapowietrzony bo on pali tylko na plaka i gasnie odrazu 5 sekund to nie mozna nazwac praca silnika Dziekuje bardzo za podpowiedzi i za przeniesienie watku w odpowiednie miejsce Pozdrawiam |
|||
06-01-2015, 15:32
Post: #5
|
|||
|
|||
RE: AFN - kopci na siwo, nierówne obroty, trudny rozruch - prośba o pomoc
kolego, a Ty pompę w ogóle ustawiłeś?? Bo to wygląda na przestawioną pompę
|
|||
06-01-2015, 15:42
Post: #6
|
|||
|
|||
RE: AFN - kopci na siwo, nierówne obroty, trudny rozruch - prośba o pomoc
tak wszystko jest poustawiene tak jak ma byc w 100%
|
|||
06-01-2015, 16:32
Post: #7
|
|||
|
|||
RE: AFN - kopci na siwo, nierówne obroty, trudny rozruch - prośba o pomoc
jesteś pewien? Może masz obrócona o 180 st?? Sprawdzałeś kręcąc kółkiem na który wtrysk podaje paliwo?
|
|||
06-01-2015, 16:42
Post: #8
|
|||
|
|||
RE: AFN - kopci na siwo, nierówne obroty, trudny rozruch - prośba o pomoc
sprawdzałeś miernikiem przejście z kompa do wtyku obd,wymień też filtr paliwa na zwykły,a wężyki powrotu połącz ze sobą,byc może oring w tym nieszczęsnym plastikowym filterku puszcza i zasysa powietrze,przy wymianie pompy też dziada nie mogłem zapalic,nawet nie burkną,wymieniłem filtr na zwykły i zagadał od razu.
|
|||
06-01-2015, 19:33
Post: #9
|
|||
|
|||
RE: AFN - kopci na siwo, nierówne obroty, trudny rozruch - prośba o pomoc
Pompa jest ustawiona na stówke dobrze
a co do sprawdzenia tego obd to jak mniej wiecej do tego sie zabrac bo szczerze mówiac jestem mechanikiem z zawodu i sporo juz siedze przy tym ale tego jescze nie sprawdzałem a przewody pozamieniam jutro lub pojutrze i sprawdze ten oring |
|||
06-01-2015, 19:41
Post: #10
|
|||
|
|||
RE: AFN - kopci na siwo, nierówne obroty, trudny rozruch - prośba o pomoc
musisz poszukac rozpiski wtyczki ecu i podpinasz się miernikiem między wtyczką a 7pinem obd2,ten filtr wymień od razu na zwykły i będziesz miał spokój w przyszłości
|
|||
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|