Ocena wątku:
Rekordowy passat
18-12-2013, 16:04
Post: #1
Rekordowy passat
http://forum.vw-passat.pl/threads/137794...VK-na-ON-)
Ładnie podziałali chłopaki.



SEAT Alhambra 1.9TDI (AFN) 142KM/325Nm
Reklama

18-12-2013, 18:17
Post: #2
RE: Rekordowy passat
Niezle. Sporo tez takich golfiekow smiga po 240 koni i 270KM. Sa oczewiscie i lepsi ale to juz z roznymi dodatkami jak dotryski LPG i wody by wykresac jeszcze te pare koni. Mi sie podobał projekt Mastersa tez z 1.9TDI PD. Tam peklo prawie 400 koni aq nie bylo zadnych dotrysków itp spraw.



3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
18-12-2013, 21:41
Post: #3
RE: Rekordowy passat
Ostatnio widziałem Leona 1.9 PD Zrobionego na 300 kucy. Wymiata, ale i ma rasowe brzmienie.
18-12-2013, 22:24
Post: #4
RE: Rekordowy passat
W naszych SGA powinno się od 200KM zaczynać, bo mój to nie jedzie (chociaż miałem jeszcze logi dynamiczne zrobić), może wtedy by zrobili mocniejsze przeniesienie napędu.



SEAT Alhambra 1.9TDI (AFN) 142KM/325Nm
22-12-2013, 11:55
Post: #5
RE: Rekordowy passat
scrappy to żadne odkrycie ;D

Ja u siebie najpierw się mechaniką zajmuję, tak aby silnik doprowadzić do porządku a potem chip i troszki większe turbo planuje.
22-12-2013, 12:02 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 22-12-2013 12:03 przez Scrappy.)
Post: #6
RE: Rekordowy passat
(22-12-2013 11:55)przemo napisał(a):  scrappy to żadne odkrycie ;D

Ja u siebie najpierw się mechaniką zajmuję, tak aby silnik doprowadzić do porządku a potem chip i troszki większe turbo planuje.

Nie wiem czy nie lepiej zrobić Ci swapa na 110 niż przerabiaćto wszystko żeby dać większe turbo. Masz turbo na WG a wszystkie większe raczej będą na VNT.



SEAT Alhambra 1.9TDI (AFN) 142KM/325Nm
22-12-2013, 12:08 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 22-12-2013 12:13 przez wesol.)
Post: #7
RE: Rekordowy passat
nie ma potrzeby robic swapa. W zasadzie te silniki sie niewiele roznia. Roznica i tak jest tylko we wtryskach, turbo, sterowaniu turbina i ECM. Ale i tak bym tego nie zmienial. Suszarek na WG wiekszych jest tez troche wiec nie ma problemu poza tym mozna zmienic sterowanie- zmienic gruszke na nadcisnieniową troszke pogmerac i do tego silnika zalozyc sie da VNT.

Zeby nie uklad przeniesienia napedu- mam tu na mysli te ploski, podpora, skrzynia, dwumas itd to juz dawno bym w swoim zapodal big turbo i wtryski BA albo AL i pękłoby jak nic z wiekszym IC z 220 albo 240 koni.

W zasadzie jest to do zrealizowania i przeskoczenia te niektore problemy ale koszty mnie raczej przerazają bo jak nic to by sie nie zamknelo nie mniej jak w kwocie 5-10 tys zl. Auto juz swoje lata ma i nie oplaca sie robic takich inwestycji. Do tego ja juz sie krece tylko wkolo domu wic to tez tylko raczej do poswirowania by bylo.



3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
23-12-2013, 09:44
Post: #8
RE: Rekordowy passat
do VP'ka to turbo od 130 owszem i wtryski tzw 216 bo maja otworki 216 nm ( nano metrów) seryjne w 110 konnym to 205 a w 90 konnym to 185 nm.

Dobre turbo okolo 600 zl a wtryski mozna dac swoje na wymiane koncowek i regulacje i tez pewnie okolo 700-800. Bez programu pryzrost bedzi eokolo 20 koni ale po wirusie to autko odżyje dosc znacznie i bedzie spokojnie 160 KM.



3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
23-12-2013, 19:57
Post: #9
RE: Rekordowy passat
no bez programu to raczej 160 koni nie ugrasz z VP'ka.
Co tam ma syn za mody poczynine w skodzinie??



3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.




Skocz do:


Kontakt | Forum - VW Sharan, Ford Galaxy, Seat Alhambra - warsztat, porady, forum, galeria, pomoc, ogłoszenia | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Oklejanie samochodów - Agencja reklamy Starachowice - marecki.name