Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: TEST ZAROWEK H7
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4
Testowałem Osramy, Philipsy,Boscha i według mnie najlepsze żarówki które do tej pory miałem to Żarówka H7 Ring Xenon Ultima. Jasne mocne światło, różnica na duży +.
Szczerze to nie wydalbym 80 zł na jedną żarówkę. jak ten test pokazał i z czym się zgadzam wszelkie +120 % to ściema dla naiwnych. Napewno głupota to zakup żarówek no name xenon super hiper blue srue bo to gorEj świeci niż najtańszy tungsram ale właśnie test pokazał, że tania żarówka NARVA daje daje super światło o wzorowej geometrii i jasności a kosztuje chyba cos koło dychy... Wiec jak mam kupić żarówkę ktora da + 20% wiecej światła od tej Narvy ale za 80 dych to wolę sobie doświetlć długimi lub halogenami i dbać o czystość lamp.
Mnie by się przydały jakieś żarówki H7 w barwie zimny biały. Mam xenon i następny samochód też będzie na takim oświetleniu bo jest ogromna różnica do chociażby zwykłego odbłyśnika w Sharanie, po włączeniu moich drogowych wszystko się zlewa i tak sobie wygląda ...
Ja używam Tungsram +90. Nie są w chorych cenach a świecą bardzo dobrze. Moje dają bardzo białe światło. W połączeniu z niebieskimi postojówkami Osram lampy w ogóle nie mają żółtego poblasku.
Ring ma bardzo zbliżone światło do xenon-a(barwy 4300).
Hmm. czyli po wlaczeniu drogowych to juz gorzej jest jak na mijania? Czy chodzi tu o kolor jaki swieci czy o jednak lepsza widocznosc w nocy. Ja tam nie kumam tego jakiegos pedu w ksenony. niby lepiej jest ale potem ludzie oszczedzaja je. jakies ledy montuja. moze niech na noc do domu zabieraja.
Na mijania xenon ori 4300k - barwa zimna biała wpadająca lekko w niebieską poświatę, no ale na drogowych to jakieś zwykłe żółte i się wszystko zlewa - przed autem biało, dalej żółto o to mi chodzi nie najlepiej to wygląda, ale nic nie zmieniałem bo tak było.
Dziwisz się, że ludzie oszczędzają..? A po co Ci xenon w dzień.? tak samo jak zwykłe światła. Te reflektory nie były projektowane z myślą o jeździe 24h na światłach, potem klosze zarastają twardym nalotem i trzeba polerować co generuje koszta, a jeśli ktoś nie widzi auta w dzień z naprzeciwka przy dobrych warunkach to niech nie wsiada za kółko.
i tu chodzi o kolor?? Ja myslalem ze o widocznosc. Kolor tu nie ma nic do rzeczy. A jak ktos chce oszczedzac to nie wisiadac za kolko to zaoszczedzi najwiecej. To tak jak kupuja ludzie BTB i jezdza emerycko. Nie mowie ze trzeba palowac ale smiac mi sie chce jak potem czytam ze lał oleje najprzedniejsze, najdrozsze, oszczedzal dbał i na koniec sie cos skiepszczylo. A ja sobie daje ostro wycisk i nic nie siada. Dziwne co nie.
Chodzi o barwę światła, dużo jeżdżę w nocy i przy białym świetle oko u mnie się nie męczy, a te moje H7 to jakieś lipne są.
To czy ktoś jeździ emerycko czy też nie, to każdego indywidualna sprawa. Można sobie kupić V8 i wozić się pomału lub kupić jakąś małą pralkę i dawać w palnik ile fabryka dała i koło się zamyka.
Stron: 1 2 3 4
Przekierowanie