23-06-2016, 00:43
Witam.
Najpierw opis sytuacji, bo tłumaczenie gdzie znajduje się sterownik, przekaźnik czy inny ciekawy element może mijać się z celem i uwierzcie, że wiem najlepiej gdzie takie rzeczy się znajdują, gdyż sam je tam upchnąłem . Samochód to T4 po swapie z Sharana 1,9 AFN '97 (anglika).
Problem jest taki, że nagle przestał zapalać od kopa. Przed odpaleniem strasznie kopci na biało. Muszę kręcić po 3 razy (10 - 15 sekund kręcenia).
Kilka obserwacji: Świece żarowe sprawdzone, napięcia sprawdzone, działanie zaworka 109 sprawdzone, powietrza w przewodzie paliwowym nie ma, przy użyciu samostartu pali od razu, przewody podciśnienia nowe (zmienione przy wymianie silnika rok temu); tankuję na BP (zmienili paliwa na jakieś czyszczące); jakiś czas temu po odpaleniu pojawiał się metaliczny dźwięk i obrotomierz pokazywał zaniżone obroty (obrotomierz dostaje sygnał z alternatora z łożyskiem kierunkowym) myślałem, że to od tego łożyska alternatora ale jak pojawiły się problemy dolałem oleju do 2T do paliwa i już nie hałasuje. Dzień wcześniej dłuższa jazda na 4300obr/min.
Proszę o analizę logów. Zrobiłem statyczne, dynamiczne i podczas odpalania.
STATYCZNE:
statyczne grupa 000, 004, 005
Przy odpalaniu:
Odpalanie: Grupa 000, 004, 008
Basic:
BASIC SETTINGS: Grupa 004
Dynamiczne:
DYNAMICZNE: Grupa 003, 013, 005:
Jeżeli chcieli byście inne jeszcze to chętnie wykonam ale nie podobają mi się kąty wtrysku przy statycznych. Jakieś uwagi ?
Dziękuję za wszelką pomoc.
Najpierw opis sytuacji, bo tłumaczenie gdzie znajduje się sterownik, przekaźnik czy inny ciekawy element może mijać się z celem i uwierzcie, że wiem najlepiej gdzie takie rzeczy się znajdują, gdyż sam je tam upchnąłem . Samochód to T4 po swapie z Sharana 1,9 AFN '97 (anglika).
Problem jest taki, że nagle przestał zapalać od kopa. Przed odpaleniem strasznie kopci na biało. Muszę kręcić po 3 razy (10 - 15 sekund kręcenia).
Kilka obserwacji: Świece żarowe sprawdzone, napięcia sprawdzone, działanie zaworka 109 sprawdzone, powietrza w przewodzie paliwowym nie ma, przy użyciu samostartu pali od razu, przewody podciśnienia nowe (zmienione przy wymianie silnika rok temu); tankuję na BP (zmienili paliwa na jakieś czyszczące); jakiś czas temu po odpaleniu pojawiał się metaliczny dźwięk i obrotomierz pokazywał zaniżone obroty (obrotomierz dostaje sygnał z alternatora z łożyskiem kierunkowym) myślałem, że to od tego łożyska alternatora ale jak pojawiły się problemy dolałem oleju do 2T do paliwa i już nie hałasuje. Dzień wcześniej dłuższa jazda na 4300obr/min.
Proszę o analizę logów. Zrobiłem statyczne, dynamiczne i podczas odpalania.
STATYCZNE:
statyczne grupa 000, 004, 005
Przy odpalaniu:
Odpalanie: Grupa 000, 004, 008
Basic:
BASIC SETTINGS: Grupa 004
Dynamiczne:
DYNAMICZNE: Grupa 003, 013, 005:
Jeżeli chcieli byście inne jeszcze to chętnie wykonam ale nie podobają mi się kąty wtrysku przy statycznych. Jakieś uwagi ?
Dziękuję za wszelką pomoc.