Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Wymiana koła dwumasowego na sztywne 2.8 ayl/ 4-motion
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3
(04-07-2016 22:46)wesol napisał(a): [ -> ]Nie nie ma. był o tym temat juz. Chyba ze samemu sobie zrobisz zestaw jednomasowy. Z regenerowanymi są później same problemy a zważywszy że tu wymiana nie jest prosta to lepiej odrazę daj nowy zestaw.

Mnie też czeka wymiana kompletu, liczę że w częściach 2-2.6 tys się zmieszczę, Wesol mógłbyś napisać coś więcej o wymianie, tzn dlaczego nie jest prosta? Mechanik ile wg ciebie powinien zarobic ?
Chodzi oto że silnik niemały i troszkę ciasno więc trochę popsioczy. Od 500 do 1000 powinien krzyknąć ale raczej bliżej tysiaka.
(15-01-2018 20:28)wesol napisał(a): [ -> ]Chodzi oto że silnik niemały i troszkę ciasno więc trochę popsioczy. Od 500 do 1000 powinien krzyknąć ale raczej bliżej tysiaka.

Proszę o dalszą radę Wesol, mianowicie jak wyżej pisałem czeka mnie wymiana sprzęgła i dwumasy, ale jeszcze z tym jeżdżę bo ciężkiej nogi nie mam i przy odpowiedniej zmianie biegów jeszcze mocno nie dokuczało.
Ale wynikł inny problem, nie wiem czy powiązany ale na to wygląda, tj. Gdy silnik zimny i skrzynia pewnie też to biegi wchodzą dobrze, natomiast problem zaczyna się jak się rozgrzeje. Nie da się wtedy wbić wstecznego i dwójki też, jedynka natomiast wchodzi zamiast wstecznego.
(14-06-2018 16:54)mariusmd napisał(a): [ -> ]
(15-01-2018 20:28)wesol napisał(a): [ -> ]Chodzi oto że silnik niemały i troszkę ciasno więc trochę popsioczy. Od 500 do 1000 powinien krzyknąć ale raczej bliżej tysiaka.

Proszę o dalszą radę Wesol, mianowicie jak wyżej pisałem czeka mnie wymiana sprzęgła i dwumasy, ale jeszcze z tym jeżdżę bo ciężkiej nogi nie mam i przy odpowiedniej zmianie biegów jeszcze mocno nie dokuczało.
Ale wynikł inny problem, nie wiem czy powiązany ale na to wygląda, tj. Gdy silnik zimny i skrzynia pewnie też to biegi wchodzą dobrze, natomiast problem zaczyna się jak się rozgrzeje. Nie da się wtedy wbić wstecznego i dwójki też, jedynka natomiast wchodzi zamiast wstecznego.

Dla potomnych powiem co to była za usterka jak brakowało wstecznego na rozgrzanym silniku, winne były linki od zmiany biegów , przerdzewiałe , idą blisko wydechu rozgrzane sprawiały kłopot. Skrzynia, dwumasa sprzęgło były dobre.
Stron: 1 2 3
Przekierowanie