27-04-2016, 20:15
27-04-2016, 20:49
Ja lepiej poczekam aż zrobią zestaw na sztywnym kole i wtedy zakombinuje z kevlarem bo boje się o dwumas. A ten zestaw co zamówiłem powinien jakiś czas wytrzymać
Skoro wytrzymał 200tyś to u mnie jak wytrzyma 80tyś to już będę happy.
Skoro wytrzymał 200tyś to u mnie jak wytrzyma 80tyś to już będę happy.
27-04-2016, 21:11
Nie zrobią. Za mało chętnych na to i juz troszkę za późno bo wypadałoby to robić ze 5 lat temu. Do tdi się opłaca bo jest tego dużo w golfach Leonach itd.
28-04-2016, 20:24
Zrobić jednomasy nie zrobią bo ten silnik to konstrukcja niszowa więc nikomu się nie opłaci.
Nie strzelaj ze sprzęgła to dłużej wytrzyma :-) Zresztą, kupiłeś "kloca" sharana aby trenować ciężką nogę?
Kevlar tu nic nie pomoże. Jakiś mit wokół "kevlarowych" tarcz powstał. Te okładziny nie są z kevlaru bo to nie jest materiał na okładziny cierne. Jest jakaś mała domieszka chyba tylko dla marketingu bo włókna kevlarowe nie wytrzymują dużych temperatur... W każdym razie dobrze brzmi, takie "profi" słowo - kevlar :-)
Poskładaj to do kupy na oryginalnych częściach i ciesz się jazdą, ten silnik nie zabija tak dwumas jak diesel bo nie ma wcale jakiegoś wielkiego momentu obrotowego a i max moment jest przy dosyć wysokich obrotach.
Nie strzelaj ze sprzęgła to dłużej wytrzyma :-) Zresztą, kupiłeś "kloca" sharana aby trenować ciężką nogę?
Kevlar tu nic nie pomoże. Jakiś mit wokół "kevlarowych" tarcz powstał. Te okładziny nie są z kevlaru bo to nie jest materiał na okładziny cierne. Jest jakaś mała domieszka chyba tylko dla marketingu bo włókna kevlarowe nie wytrzymują dużych temperatur... W każdym razie dobrze brzmi, takie "profi" słowo - kevlar :-)
Poskładaj to do kupy na oryginalnych częściach i ciesz się jazdą, ten silnik nie zabija tak dwumas jak diesel bo nie ma wcale jakiegoś wielkiego momentu obrotowego a i max moment jest przy dosyć wysokich obrotach.
28-04-2016, 20:43
Ja ram nie wnikam co i jak. Jakie to ma znaczenie zresztą. Mówią kevlar to tak się to już przyjęło. Zadzwonisz do radzika i powiesz ze ma być kevlarowa okładzina to będzie wiedział co i jak. Ważne ze będzie nie do zdarcia.
03-05-2016, 22:32
Witam.Swojego czasu Radzikowski też proponował ,i tarczę kevlarowa-jak narzekałem,że mam uślizgi na zwykłej-Radzik sam twierdził,że kevlarowa ma do 40% lepszą wytrzymałość od zwykłej i nie łapie "uślizgów"oraz "bardzo ostro bierze"-nadaje się bardziej do sportu niż do zwykłej jazdy- lecz cena zrobiła swoje kavlar jest 2X droższy od zwykłej.Ostatecznie mam oryginała tarczę LUK-a i jest OK.
04-07-2016, 22:36
Witam mam pytanko czy regenerował ktoś z was dwumase ?
a druga sprawa czy można to wymienić na jakieś sztywne koło ?
chodzi o silnik 2.8vr6 204km
a druga sprawa czy można to wymienić na jakieś sztywne koło ?
chodzi o silnik 2.8vr6 204km
04-07-2016, 22:46
Nie nie ma. był o tym temat juz. Chyba ze samemu sobie zrobisz zestaw jednomasowy. Z regenerowanymi są później same problemy a zważywszy że tu wymiana nie jest prosta to lepiej odrazę daj nowy zestaw.
21-05-2017, 12:58
Witam Czy ktoś wymieniał w sharanie 2,8 AYL 4motion dwumase na zwykłe sprzęgło jeśli tak to jak się zachowuje samochód podczas jazdy na min i jeśli można prosić o jakieś dane takiego sprzęgła które pasuje do 2.8 AYL.od ostastniego wpisu w temacie minęło pare lat więc może już coś jest.jakiś komplet
21-05-2017, 14:49
nie ma nie istnieje taka czesc niestety. Trzeba sobie samemu zmodzic taki zestaw. Troszeczke drozej wychodzi to ale do ogarniecia jest.