Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Wymiana koła dwumasowego na sztywne 2.8 ayl/ 4-motion
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3
Przy ostrym katowaniu to trzeba było wysłać tarcze do obicia kevlarem.
Ja lepiej poczekam aż zrobią zestaw na sztywnym kole i wtedy zakombinuje z kevlarem bo boje się o dwumas. A ten zestaw co zamówiłem powinien jakiś czas wytrzymać

Skoro wytrzymał 200tyś to u mnie jak wytrzyma 80tyś to już będę happy.
Nie zrobią. Za mało chętnych na to i juz troszkę za późno bo wypadałoby to robić ze 5 lat temu. Do tdi się opłaca bo jest tego dużo w golfach Leonach itd.
Zrobić jednomasy nie zrobią bo ten silnik to konstrukcja niszowa więc nikomu się nie opłaci.
Nie strzelaj ze sprzęgła to dłużej wytrzyma :-) Zresztą, kupiłeś "kloca" sharana aby trenować ciężką nogę?

Kevlar tu nic nie pomoże. Jakiś mit wokół "kevlarowych" tarcz powstał. Te okładziny nie są z kevlaru bo to nie jest materiał na okładziny cierne. Jest jakaś mała domieszka chyba tylko dla marketingu bo włókna kevlarowe nie wytrzymują dużych temperatur... W każdym razie dobrze brzmi, takie "profi" słowo - kevlar :-)

Poskładaj to do kupy na oryginalnych częściach i ciesz się jazdą, ten silnik nie zabija tak dwumas jak diesel bo nie ma wcale jakiegoś wielkiego momentu obrotowego a i max moment jest przy dosyć wysokich obrotach.
Ja ram nie wnikam co i jak. Jakie to ma znaczenie zresztą. Mówią kevlar to tak się to już przyjęło. Zadzwonisz do radzika i powiesz ze ma być kevlarowa okładzina to będzie wiedział co i jak. Ważne ze będzie nie do zdarcia.
Witam.Swojego czasu Radzikowski też proponował ,i tarczę kevlarowa-jak narzekałem,że mam uślizgi na zwykłej-Radzik sam twierdził,że kevlarowa ma do 40% lepszą wytrzymałość od zwykłej i nie łapie "uślizgów"oraz "bardzo ostro bierze"-nadaje się bardziej do sportu niż do zwykłej jazdy- lecz cena zrobiła swoje kavlar jest 2X droższy od zwykłej.Ostatecznie mam oryginała tarczę LUK-a i jest OK.
Witam mam pytanko czy regenerował ktoś z was dwumase ?
a druga sprawa czy można to wymienić na jakieś sztywne koło ?
chodzi o silnik 2.8vr6 204km
Nie nie ma. był o tym temat juz. Chyba ze samemu sobie zrobisz zestaw jednomasowy. Z regenerowanymi są później same problemy a zważywszy że tu wymiana nie jest prosta to lepiej odrazę daj nowy zestaw.
Witam Czy ktoś wymieniał w sharanie 2,8 AYL 4motion dwumase na zwykłe sprzęgło jeśli tak to jak się zachowuje samochód podczas jazdy na min i jeśli można prosić o jakieś dane takiego sprzęgła które pasuje do 2.8 AYL.od ostastniego wpisu w temacie minęło pare lat więc może już coś jest.jakiś komplet
nie ma nie istnieje taka czesc niestety. Trzeba sobie samemu zmodzic taki zestaw. Troszeczke drozej wychodzi to ale do ogarniecia jest.
Stron: 1 2 3
Przekierowanie