Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Proszę o analizę logów 2.0 BRT
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Auta zamula, nie ma mocy i wchodzi w tryb awaryjny przy około 3000 rpm:


STATYCZNE:
Grupa 003: http://vaglog.pl/log_230111.html
Grupa 008, 010, 011: http://vaglog.pl/log_230112.html
Grupa 011: http://vaglog.pl/log_230113.html
Grupa 001, 003, 004: http://vaglog.pl/log_230110.html



DYNAMICZNE:
Grupa 004, 008: http://vaglog.pl/log_230115.html
Grupa 001, 003: http://vaglog.pl/log_230116.html
Grupa 010, 011: http://vaglog.pl/log_230117.html

Z góry dziękuję za wskazówki.
wygląda jakby przeplywka umarła albo dziura w wężu od filtra do mass sensor. ale fachowcem nie jestem poczekaj na wypowiedź wesol.
przeplywka jest okej tylko turbo nie pompuje. sprawdz wezyki, elektrozawor, gruszke itp.
Sprawdzone wszystko......problem tkwił w nieszczelności rurki EGR o dokładnym numerze: 03G131521AE

Jest to rurka chyba z "kwasówki". Na razie na sztuke pospawana i jest ok. Ciekawe ile to wytrzyma..
Z tego co widze nie ma zamienników a ceny cześci oryginalnych są kosmiczne.
Pospawanie wystarczy.....? Ma ktoś doświadczenie w tych tematach?
[Obrazek: cb77860ae25c.jpg]
to musialo ostro dluchac przy silniku spalinami. Nic o tymnie wspominaleś. Owsze jesli jest duza neiszczlenosc to spaliny beda szly tu gdzie beda mialy łatwiej. Pewnie pekla tu na tym polaczeniu elastycznym. Ale to i tak albo wada materialowa albo ktos tam sie szarpal z tym. Spaliny nie maja prawa tego przeplaic. Ciekawe czy od 1.9 tdi podejdzie taka rurka bo tych to jest napeczki w uzywce. jak nie to mozna pospawac i najlepiej neirdzewką to bedzie tez na wieki.
(26-08-2015 16:39)Bogos napisał(a): [ -> ]to może któraś rurka od recylkulacji spalin sie popuściła i bije spalinami,

Kolega założył dwa watki o tym samym problemie i chyba dlatego wesol
nie miałeś pełnego info o usterce.
Przekierowanie