Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Proszę o analizę logów-brak mocy alhambra 115km silnik AUY
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3
(15-02-2015 17:13)seba74wolf napisał(a): [ -> ]Grupa 23 statycznie delikatnie gaz do 3000rpm i puszczałem. Numery przepływki się zgadzają.

Tak sie nie sprawdza pompowtryskow i nie wiem co ci odpowiedziec bo to zaden test.

Nr przeplywki sie zgadza... hmm co z czym? to co bylo czy to co ma być. To co ktos tam wstawil wczesniej mnie nie interesuje. Ma byc to co producent zamontował. Jeśli przpelywka jest prawidlowa to nie ma bata musi byc gdzies dziura- moze na odmie a moze w tej rurze glownej dolotowej jednak.
No to dolot ponownie do sprawdzenia. Może ktoś inny zerknie "innym okiem". Logi 10 i 11 wieczorem. Dzięki bardzo.
Nieszczelnosc jak cos bedzi ebardzo mala co juz pisalem. Nie ma opcji by bez zwalczenia tego zanizania na przeplywce by silnik mial pelna moc i pryzspieszal jak powinien. Tu zadne nowe pompowtryski czy inne nowe rzeczy prosto z fabryki nie pomogą.
Witam, udało się zrobić logi z grupy 10 i 11 tak jak prosiłeś. Powiem, że miałem serce w gardle podczas jazdy, ogromny stres. Logi poniżej, proszę o analizę.
http://vaglog.com/log_203872.html
http://vaglog.com/log_203871.html
http://vaglog.com/log_203873.html
Lipa bo za nisko krecony motor. Nic warunki nie pozwalaja. tak czy siak przeplywka zaniza powyzej 4100 obr wg wczesniejszych logów. Szukaj przyczyny tam gdzie pisalem.
Wyżej nie chciał iść mimo pedału gazu w podłoge. Przy 170 zaczynało bujać budą bo troche wieje. Dzieki za pomoc. Szukamy problemu w dolocie.
przy 170 to juz pary brakuje to fakt na serii i bujał bys sie chyba z 5-10 km by osiagnac wieksze obroty. Jak cos to zrob jeszcze raz na 5 biegu.
Witam, wesol. Dzisiejsze popołudnie spędziłem wraz z bratem na sprawdzaniu dolotu, i co się okazuje. Po wtłoczeniu sprężonego powietrza w dolot i popsikaniu wodą z płynem na połączeniu rury elastycznej z rurą do turbo zaczęły się pojawiać bąble. Mimo iż zmienialiśmy położenie opaski skręcanej oraz sprężynowej ( zamienialiśmy opaski) nadal pojawiało się powietrze. Co teraz, czy uszczelniać!!!, czy zmienić rurę elastyczną, czy zmieniać rurę elastyczną wraz z rurą do turbo? Dalej nieszczelności nie stwierdziłem. Jak to się mogło wytrzeć?
Zapomnialem ci odpisac. Nie bardzo skumalem o ktorej w koncu rurze piszesz ale co by nie bylo to musisz zrobic tak by to bylo szczelne. To czy bedzie to nowa rura czy łątana/kombinowana to nieistotne. Tez mam u siebie ta rure ala plastikowa od filtra do turbo pryz samym skrecie do muszli odcięta chamsko i polaczone z suszarą na wezu elastycznym z racji iz pod big turbo wszystko musi byc BIG.
Stron: 1 2 3
Przekierowanie