Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Proszę o analizę logów-brak mocy alhambra 115km silnik AUY
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3
Turbo nie było jeszcze czyszczone ale jeden magik u ktorego byłem mowił że szaleje i trzeba wyczyścić. Ja probuję się jeszcze upewnić przed tym zabiegiem czy coś może innego. A co do loga na 4 biegu to chyba delikatnie puściłem gaz.
No wlasnie mi tak to wygladalo bo jakies 4 sekundy zeszlo troszke doladowanie. Czasami nawet jest tak ze sie dostanie dywanik pod pedal i tez sa pozniej cyrki. Dlateog dobrym logowaniem jest tez logowanie grupy nie tylko 011 ale tez 010 bo tam mamy porcentowe wcisniecie pedalu gazu jak i tez pomiar z przplywki. Taki log na 5 biegu to mozesz nawet wykonac tych grup 010 i 011 razem. Problem tylko taki ze auto bedzie sie rozpedzac dosc dlugo no i predkosc bedzie tez znaczna a wiemy jakie mamay dorgi w naszym kraju. Dlatego tez podalem zebys zrobil w razie co ze trzy pomiary z 011 czy 010 nawet poprostu tak ze logujesz raz i w tym logu poprostu po osiagnieciu tych obrotow 4200 czy 4300 wyhamowujesz auto do jakiejs tam predkosci np 40-50 km/h i znowu pedal w podloge. Bedzie widac ze tak tryz razy robiles. Zreszta na upartego jest funkcja w vagu jak markerowanie czyli oddzielanie tych pomiarow co oczewiscie nie musisz nawet wykonywac.
Samo logowanie auta nie jest trudne. Analiza tez nie jest trudna tylko trzeba pomyśleć co jest od czego zależne.
Czy od dolotu z jakigoś miejsca powinien iść jakiś cienki wężyk? Sprawdzenie dolotu ma być od filtra pow. do metalowego połączenia z rurą turbo?
tak w zasadzie od przeplywki do wlotu do turbo. Czyli za wiele nie ma tego weza. Z tym ze pamietaj ze jest polaczenie od domy no i te waz moze meic jakies pekniecie czy cos w tym stylu.
Thx, postaram się to dokładnie sprawdzić' a logi zrobię pózniej. Jestem zależny od kumpla.
Witam ponownie. Zrobiłem dodatkowe logi statyczne grup 1,13,23 oraz 3,18,11. Proszę o analizę zapisu pracy silnika. Poniżej linki:
http://vaglog.com/log_203786.html gr. 1
http://vaglog.com/log_203787.html gr. 13
http://vaglog.com/log_203687.html gr. 23
http://vaglog.com/log_203688.html gr. 3
http://vaglog.com/log_203689.html gr. 11
http://vaglog.com/log_203686.html gr. 18
Może te informacje coś powiedzą. Dolot sprawdzony, nic niepokojącego nie zauważyłem. Przepływki nie podmieniałem.
Mialy byc tez dynamiczne zwlaszcza 010 i 011.

Tu nie widac nic niepokojacego.
Jestes pewien ze ta przeplywka jest do twojego silnika?? Moze masz niewlasciwą zalozoną albo cos innego??
Hej, numery przepływki sprawdzałem w ASO więc powinny byc ok, ora porównywałem z tymi które były w starej. Jak wyjdę do auta to jeszcze sprawdzę na pudełku, którego nie wyrzuciłem. A co do logów 10 i 11 to zabardzo nie miałem jak może dziś wieczorem uda się zrobić. Z tych logów nic nie widac? Wtryski i pompa paliwa nie podają za mało paliwa na wyższych obrotach?[/u]
Nie ma tu pompy i wtryskow. tu sa pompowtryski. Tu podaje tyle paliwa ile trzeba ile ECM nakaże. A ze dostaje sygnaly ECM od przpelywki zanizone to ECM musi wydac polecienie o zmniejszeniu dawkowania.
Tak jak pisalem cos jest nie tak ze wskazaniami od przpelywki. ALbo ta dziura musi gdzies jednak byc albo przeplywka jest niewlasciwa. Turbo pompuje a pryznajmneij po logach wczesniejszych tak wyglada.
No dobrze. Muszę poczekać do wieczora i zrobię 10 i 11 na piątym biegu. To może być ciekawe, co o tym myślisz. Grupa 23 statycznie delikatnie gaz do 3000rpm i puszczałem. Numery przepływki się zgadzają.
Stron: 1 2 3
Przekierowanie