Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: wymiana turbo z AUY na ARL
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4
wesol ja nie mieszkam w PL, a od nowego roku wchodzą nowe przepisy u nas. samochody podejrzane o zwiększenie mocy będą wysyłane na dodatkową kontrole.
a to nie wiem co ci poradzic. Nic nie rob najlepiej bo zawsze bedziesz podejrzany.
Jak będzie zrobione podobnie jak w azs lub btb to sie gamonie zorientuje, ale jak nawkładam kolorowych węży itd. to zacznie sie drapać po głowieSmile
dzięki za info wesoł
no nie wiem czy beda tak wnikac. TO lepiej zrob tak jak radzilem Krzysiowi (Krisb). Wykozystal muszle z turbo AUY tylko dal ja do roztoczenia tak by weszlo na wiekszy wirnik turbiny ASZ i po sprawie. Tylko dziwi mnie to ze jak chesz ukryc wiekszy IC jak tam trzeba bedzie juz modzic nieziemsko.

Z drugiej strony to co nie wolno ci silikonowych wezy stosowac w aucie nawet seryjnym. Co beda ci moc mierzyc jak bedzie podejrzenie?? TO zawsze moze ci tuner wgrac dwie mapy i bedziesz sobie przelaczal vagiem przed przegladem i tyle.
ponoć maja wysyłać na sprawdzanie. ale to rozwiązanie z dwoma mapami jest ciekawe.
Suszarka ASZ kończy się przy 170KM ~
Suszarka ARL do 190KM daje spokojnie.

Fakt faktem że AUY wtryski nie pozwolą więcej, ale jak kolega by je potem zmienił na większe to nie musi od razu zakładać innego turbo tylko program i ma te +15-20KM.

Poza tym w ASZ bodajże ośka jest przewężona a w ARL ma taką samą grubość - ciężej o uszkodzenie.

Faktycznie turbo ARL jest droższe.

Co do zmiany turbo to jako tako tutaj to opisałem:

http://www.vw-sharan.pl/forum/showthread.php?tid=3430
Tak i warto się szarpać na turbo które może dac góra 20 koni więcej a kosztuje dwa razy tyle co asz. Trzeba dac za to pompki za 1400 zł plus większy ic by ta parę koni uzyskać. Za cene turbo asz mam suszare do 250 koni tyle że nie pasuje idealnie. Jak coś robić to robić by do wydanej kasy były odpowiednie wyniki. Turbo asz to 600 zł i program 800 i masz dobry przyrost. Do T arl 1100 zł plus pompki al 1400 plus ic 200 zł plus program 800 i masz może a może nawet nie te 20 koni. Opłaca się? Dwa tysie więcej. Czemu jeszcze nie zrobiłeś tych 190 koni?
Każdy z nas przedstawił opcje koledze a on sam wybierze i zdecyduje ;-)

Tak z ciekawości jak byś się mógł podzielić co to za turbo w cenie tego ASZ do mocy 240KM ? Bo ja wiem tylko o takim co kosztuje 2,5-3 razy tyle co ASZ.

a ja nie zrobiłem 190KM bo na początku była wizja wymiany pompek bo myślałem że moje są słabe, okazało się że są dobre więc nie ma potrzeby ich zmieniać to i plany się pozmieniały i nie opłaca się robić już 190KM tylko jak już to 2XX+ co się wiąże z hmm lekko +/- 4,5 tyś.
A jak ci powiem że za 500-700 masz turbo pod moc 200-250 koni. Tylko że dorabiasz wszystko do niego. Kolektor, wydech, podejście oleju spływ oleju, odlot do turbo, wyjście powietrza z turbo, duży ic. Turbo oczywiście trzeba przerobić na sterowanie podcisnieniem. I jeszczeby to się zmieściło. Mnie to nic nie będzie kosztować.
Jak możesz się podzielić to było by super.

Ja standardowo o GTB 2260vk myślę, tam tak samo trzeba wszystko przerabiać. Cena około 1600-1800zł
Wiadomo do tego IC + pompki.

To widzę że się zabrałeś za swojego Sharana ? Jednak zrezygnowałeś ze sprzedaży ? I dobrze im wiecej mocnych Sharanów tym lepiej.

Jak by Ci się chciało i byś udokumentował parę etapów fotkami itd to pewnie parę osób by na tym skorzystało Smile
Stron: 1 2 3 4
Przekierowanie