Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Żarówka popielniczki
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3
jeszcze raz jest banka tej zarowki i z niej wychodza dwa druciki dlugosci moze 4 mm i sa odwrocone w strone banki. To jest cala zarowka. Identyczne jak zarowka W5W do swiateł mijania przednich itp. Wyciagasz ta zaroweczke tak zeby wyszla razem z drucikami i wkladasz nowa. Koniec operacji. Sluchaj sie co inni pisza i tyle.
Wesol nie zgodzę się z Tobą. Po pierwsze nie zawsze dasz radę wyjąć bańkę razem z wąsami (w moim przypadku się urwały choć się obchodziłem z nią bardzo delikatnie). Po drugie jak już wyciągniesz bańkę z wąsami to później nie włożysz tych wąsów bo nie ma tam miejsca. Najwyżej pogniesz wąsy a nich nie włożysz.
Najlepiej zrobić tak jak napisał kolega Cierny, wyciągnąć najpierw te dwie blaszki z podstawy które wchodzą w kostkę. Następnie bez problemu wyjmiesz przepaloną żarówkę, i wstawisz nową. Dopiero te blaszki porządnie mocują te wąsy.
Koszt całej operacji to 1 zł i 5 min roboty, z demontażem i montażem wszystkiego. Żarówka 12V, 1,2W.
Jest dokładnie tak jak piszecie U mnie też już działa podświetlenie popielniczki jak i podświetlenie literek przy drążku zmiany biegów gdyż posiadam automata Już żona nie będzie miała kłopotów z wyborem biegu po zmroku
niestety ta żarówka co jest na fotce jest zalana w ten plastik i tu się kupuje całość przynajmniej umnie w skodzie tak było.

west62

1. Wyciągasz szczypcami blaszki Z prostokątnego gniazda

2.wywalasz szklaną bankę

3.trochę siłowo rozdzielasz tulejkę od prostokątnego gniazda(da się rozdzielić na pewno w starszych typach,kilka sztuk już zrobiłem) wąskie szczypce i na dźwignie powoli się wysuwa

4.w otworki tulejki wkładasz żarówkę lub diodę (polaryzacja diody + na +)

5.w tulejkę wciskasz blaszki ( powoli i spokojnie )

6.teraz wciskasz tulejkę z blaszkami w prostokątne gniazdo

7.CIESZYSZ SIĘ ŚWIATEŁKIEM I ŻE TO TAKIE PROSTE
w prostokątnej kostce jest dziura na śrubokręt płaski i wychodzi bez problemu

pj85

Witam
Posiadam seata alhambra 2004r. , mam pytanko dotyczące klapki zamykającej popielniczkę i gniazdo zapalniczki które znajduje się przed lewarkiem zmiany biegów (pod konsolą środkową).
Po otwarciu u mnie ta klapka sama się zamyka,nie można jej zostawić otwartej i później samemu zamknąć bo gdy tylko puszczę to klapka sama się zamyka.
Tak ma być w tym aucie ,czy mam z tą klapką coś nie tak?
Panowie jak macie u siebie w tym aucie?

Dziękuję.
wyciagnij ten caly mechanizl i zapewne taki dzyndel bedzie wyrobiony. Cos takiego robilem kiedys w astrze bo tam jest podobnie i wystarczylo tylko rozgrzanym malym srubsztykiem ladnie wyprofilowac elementy i juz dzialalo.
może ktoś wrzucić fotke jak wygrzebać tą żarowka bo jakoś nie mogę do tego dojść po opisach
(15-02-2016 10:33)zdroyek napisał(a): [ -> ]może ktoś wrzucić fotke jak wygrzebać tą żarowka bo jakoś nie mogę do tego dojść po opisach
Jeśli chodzi o auta SGA z lat 2000-2009
Musisz wyjąć całą popielniczkę.Potem od dolnej strony zdejmij śrubokrętem czarny plastik ten co trzyma oprawkę.
http://goo.gl/photos/JoJuYPBoRCsVWpae6
Ten plasticzek jak na fotce.
http://goo.gl/photos/xDokEXQpgV7HTfqW6
Podważasz delikatnie zaznaczone miejsce i wyjmujesz czarną oprawkę z zielonej.Takie wąsy są z obu stron oprawki.
http://goo.gl/photos/4KwsqSkxj8EJ3HqDA
Żarówka jest w środku. Może warto zmienić na diodę będzie dłużej żyła.Smile
Stron: 1 2 3
Przekierowanie