Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Szarpie/przerywa 90/110KM TDI
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4
Szukam magika ktory znajdzie usterkew moim silniku. silnik szarpie na 1,2,3 biegu podczas bardzo delikatnego dodawania gazu , najbardziej w przedziale 1100 1200 obrotow , samochod skacze szarpie . wymienilem pompe wtryskowa i usterka nie zniknela. jest opcja ze to dwumasa ale na wolnych obrotach chodzi ladnie. jesli jest jakis magik ktory dysponuje wiedza w okolicach gorzowa wlkp , prosze o kontakt. 880605642
najlepiej jak byś znalazł kogoś kto ma VAG po podłączeniu pewnie wypluło by błedy i coś maża by powiedzieć na ten temat.
Filtr paliwa tez wymieniłeś przy wymianie.
Co do dwumasy budą by cząsło nawet na wolnych obrotach.
vag nie wywala bledow , mam sprawdzalem, filtr jest nowy. pompa ustawiona i sprawdzona vagiem.
Miałem kiedyś podobny problem w A4 tdi, pękł mi gumowy wąż od dolotu i ciągnął lewe powietrze!
Pęknięcie było od dołu i było niewidoczne,dlatego ciężko było znależć przyczynę szarpania !
Witam, chciałem dać znac ze usterka została usunieta, problem to brak sygnalu o predkosci w ECM czego przyczyna był uszkodzony licznik a uszkodzilem go sam przez zle podlaczone radio , podalem zasilanie na przewod ktory odpowiada za sygnal predkosci. Teraz juz wszystko ładnie dziala. Temat zamykam dziekuje wszystkim
Witam
Mam delikatny problem z moim sharanem
Problem jest następujący
Podczas jazdy pod większym obciążeniem dziwnie szarpie tak jak by sie dławił albo nie dostawał paliwa , jak silnik jest zimny to szarpanie sie nie pojawia jak już sie rozgrzeje to jest z tym większy problem czym większe obciążenie tym jest większy problem , z lawetom nawet nie da sie jechać . Mam ten problem od dłuższego czasu , jakieś 3 mieścince temu wymieniłem w Sharanie
- Pompę ( W starej pompie był walnięty nastawnik konta i regeneracja była droższa od kupna drugiej sprawnej ), po wymianie kąt juz można było ustawić bez problemu .
- Wszystkie końcówki wtrysków na nowe
- Przepływomierz
- Zaślepiony EGR
Jakiś rok temu miałem wymieniany jakiś sterownik od turbiny ponieważ przy 110 Klm/h odcinało mi doładowanie , czy to możne być przyczyna tego sterownika ??

Mój mechanik nie ma pomysłów od czego może tak szarpać , może ktoś miał podobny problem .
Pomóżcie.
moze warto zobczyc układ podcisnienia chociaz te szarpania dziwne
moze to dwumasa
Kolego, "większe obciążenie" (wspominasz o lawecie) przy 1800 obrotów? Litości!
pompa tandemowa moze sprawdz cisnienie
tandemowka w 110 konym z 1998 roku aucie??
Stron: 1 2 3 4
Przekierowanie