Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Aktywacja MFA od 00'-montaż manetki,spalanie
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
jakbyco to mam manetke z resetem 50 pln wysyłka gratis.
Witam.
Jestem świeżym posiadaczem Sharana 1,9TDI 2001r.
Jeszcze nie bardzo się orientuję, który to FIS, a który 1/2FIS. Na wyświetlaczu na stałe ustawiona jest aktualna temperatura. Z lewej strony mam wskaźnik temp. oleju, z prawej wskaźnik napięcia. Manetka posiada przyciski reset oraz "góra/dół", jednak są one nieaktywne. Czy wystarczy podłączyć VAG i zmodyfikować parametry, czy też muszę rozkręcać kierownicę i uzupełnić połączenia przewodowe (jak w instrukcji z pierwszego postu)? Jeśli coś pomoże, to poniżej zamieszczam (niestety słabej jakości) zdjęcia.
[Obrazek: zy.th.jpg] [Obrazek: x3uh.th.jpg] [Obrazek: a75y.th.jpg]

Z góry dzięki.
Pozdrawiam.
1/2FIS jest wtedy, jeśli w miejscu kontrolek połowę tego miejsca zajmuje wyświetlacz, a połowę kontrolki. FIS to jeśli w ogóle nie ma kontrolek, tylko sam wyświetlacz. Pierwsze co, to trzeba sprawdzić czy masz podłączone wiązki do manetki, jeśli są to zmiana w VAG, jeśli nie, to trzeba ciągać kable.
Big Grin Wielkie dzięki o Wielki za instrukcje Aktywacji MFA
Zrobione punkt po punkcie i działa jak ta lala.
Oby więcej takich Forumowiczów
Big Grin
Witam
Mam taki problem z licznikiem że zawieszają się wskazówki, raz działają a raz nie i to niezależnie od siebie. Problem był sporadyczny a teraz to już prawie wcale sie nie podnoszą. Byłem u elektryka i stwierdził że licznik padnięty a naprawa nie opłacalna i polecił kupić używkę. No ale teraz problem z dobraniem bo mój oryginalny ma symbole takie 7M7 920 840 C , a mogę kupić licznik z końcową literką D i czy to będzie chodziło? co te literki oznaczają? Pomóżcie będę wdzieczny
Wskazówki masz pewnie za bardzo wciśnięte, lub lekko podgięte ośki wskazników i stąd te niedomagania.
Licznik będzie pasował do twojego auta z mumerami jak podałeś czyli pełny FIS do końcówki K lub KX.
N i wyżej juz nie...
Ze wskazówkami to wszystko ok. To wina elektroniki bo mechanik to posprawdzał. Moge jeszcze sam próbować przelutować ścierzki ale czy warto się za to zabierać. A czy jak założę ten licznik z inną cyferką np. z tą D to on mi bedzie chodził czy trzeba programować? I czy w tym liczniku jest immobilizer?
W SGA nie ma immo w liczniku (na 100% w przedliftach, ale w poliftach z tego co pamiętam też). Stefano pisał że będą działać DO litery K/KX czyli D jest OK. Z literką N i dalej wg alfabetu już nie.
Dzieki za podpowiedź ale juz napotkalem kolejny problem bo ja mam tdi a ten licznik co pisalem z literą D gostek ma od bęzyniaka więc muszę poszukać innego. A oriętuje się ktoś jakie są typowe usterki tych liczników? Może to pada zawsze ten sam element i poprostu trzeba go przelutować.
No i potwierdzam alhambra 2001 immobilizera w liczniku nie ma. Da się odpalić auto i jeździć bez licznika. Licznik miałem z literką C a włożyłem z literką L i też działa tylko km mi zawyża o 30km/h Mam kabel kkl viakena i program vw tool może ktoś mipodpowie co tam trzeba pozmieniać.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Przekierowanie