Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Aktywacja MFA od 00'-montaż manetki,spalanie
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Na wtyczce są numery.
(08-01-2020 21:50)koleś napisał(a): [ -> ]Na wtyczce są numery.

ok dzięki sliczne. pozdrawiam
(08-01-2020 21:50)koleś napisał(a): [ -> ]Na wtyczce są numery.

dzięki
Na początek Witam !
Czytam od dawna ale nie miałem powodu by pisać do dziś Smile
Postanowiłem domontować sobie komputer do mojej Alhambry 1.8 t AWC 2005 r. Wszystko poleciałem zgodnie z zamieszczoną tu instrukcją, manetkę dałem nówkę sztukę od Febi. Kabelki podpiąłem zgodnie z tym co było zamieszczone na forum, zegary przekodowałem i teraz zonk nie mogę przełączać góra dół wskazań świeci się tylko czas jazdy ale przełączyć go nie idzie, działa natomiast przycisk dolny reset. Teraz pytanie co zrobiłem źle, powiem że do wtyczki licznika tej zielonej nie miałem oryginalnych pinów (swoją drogą nie było o nich info w tej instrukcji ale i tak jest fajna) ale coś tam dorzeźbiłem z innych pinów. Chcę najpierw właśnie tam zajrzeć bo myślę że tam coś nie styka ale dopiero jak już ogarnę takie piny a może nie ma takiej potrzeby. Może jest też możliwość zdiagnozowania tego VSCANEM (dostęp mam) tylko nie wiem która grupa (myślę że 17) ale który blok ?
Może ktoś coś podpowie jak to spradzić dzięki z góry Big GrinBig GrinBig Grin
Piny mogę Ci wysłać lub kup na Allegro. Zawsze też uważałem, że lepsza używana oryginalna manetka niż nowy zamiennik.
I tak teraz patrze, że Ty masz na blachach SBL więc możesz przyjechać do Świętochłowic po piny.
Numer do mnie jest poniżej.
Dzięki za zainteresowanie już ogarnięte przyszła kostka z pinami i po przełożeniu śmiga teraz pora na tempomat a tu już temat trochę cięższy dla mnie znaczy podpięcie się pod sterownik silnika Smile
Zadzwoń do mnie. Podpowiem co i jak.
To może przeniesiemy się do właściwego tematu Smile
witam, zmieniam licznik z 1/2 fis na fis.
Mam ładny licznik 7M3 920 840T z przebiegiem ~50 000 km.
Nie ima się go VAG Commander 1.3 FULL (China).
Zczytuje eeprom wyłącznie przy zaznaczonym 'skip negative...'
Odczytuje bzdetny przebieg. Gdy go zmienię i załaduję, nic się nie zmienia.
Jest to trzeci taki licznik który wpadł mi w ręce. Mam 2 kable którymi próbuję 'robić', efekty są takie same. Zamówiłem VAG Tacho 3.1, zobaczymy czy da radę...
Co do manetki - żeby było w temacie - założyłem kierownicę multifunkcyjną, sterownik 451, wszystko działa (oprócz klaksonu, ale to znowu na inny temat)..
Vag Epromn Programmer 1,9 na kablu KKL załatwi sprawę bez problemu
niestety próbowałem, łączy się, nic nie zmienia.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Przekierowanie