Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Rekordowy passat
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Niezle. Sporo tez takich golfiekow smiga po 240 koni i 270KM. Sa oczewiscie i lepsi ale to juz z roznymi dodatkami jak dotryski LPG i wody by wykresac jeszcze te pare koni. Mi sie podobał projekt Mastersa tez z 1.9TDI PD. Tam peklo prawie 400 koni aq nie bylo zadnych dotrysków itp spraw.
Ostatnio widziałem Leona 1.9 PD Zrobionego na 300 kucy. Wymiata, ale i ma rasowe brzmienie.
W naszych SGA powinno się od 200KM zaczynać, bo mój to nie jedzie (chociaż miałem jeszcze logi dynamiczne zrobić), może wtedy by zrobili mocniejsze przeniesienie napędu.
scrappy to żadne odkrycie ;D

Ja u siebie najpierw się mechaniką zajmuję, tak aby silnik doprowadzić do porządku a potem chip i troszki większe turbo planuje.
(22-12-2013 11:55)przemo napisał(a): [ -> ]scrappy to żadne odkrycie ;D

Ja u siebie najpierw się mechaniką zajmuję, tak aby silnik doprowadzić do porządku a potem chip i troszki większe turbo planuje.

Nie wiem czy nie lepiej zrobić Ci swapa na 110 niż przerabiaćto wszystko żeby dać większe turbo. Masz turbo na WG a wszystkie większe raczej będą na VNT.
nie ma potrzeby robic swapa. W zasadzie te silniki sie niewiele roznia. Roznica i tak jest tylko we wtryskach, turbo, sterowaniu turbina i ECM. Ale i tak bym tego nie zmienial. Suszarek na WG wiekszych jest tez troche wiec nie ma problemu poza tym mozna zmienic sterowanie- zmienic gruszke na nadcisnieniową troszke pogmerac i do tego silnika zalozyc sie da VNT.

Zeby nie uklad przeniesienia napedu- mam tu na mysli te ploski, podpora, skrzynia, dwumas itd to juz dawno bym w swoim zapodal big turbo i wtryski BA albo AL i pękłoby jak nic z wiekszym IC z 220 albo 240 koni.

W zasadzie jest to do zrealizowania i przeskoczenia te niektore problemy ale koszty mnie raczej przerazają bo jak nic to by sie nie zamknelo nie mniej jak w kwocie 5-10 tys zl. Auto juz swoje lata ma i nie oplaca sie robic takich inwestycji. Do tego ja juz sie krece tylko wkolo domu wic to tez tylko raczej do poswirowania by bylo.
do VP'ka to turbo od 130 owszem i wtryski tzw 216 bo maja otworki 216 nm ( nano metrów) seryjne w 110 konnym to 205 a w 90 konnym to 185 nm.

Dobre turbo okolo 600 zl a wtryski mozna dac swoje na wymiane koncowek i regulacje i tez pewnie okolo 700-800. Bez programu pryzrost bedzi eokolo 20 koni ale po wirusie to autko odżyje dosc znacznie i bedzie spokojnie 160 KM.
no bez programu to raczej 160 koni nie ugrasz z VP'ka.
Co tam ma syn za mody poczynine w skodzinie??
Przekierowanie